Ik denk dat je eitje op cd 18 is gesprongen. Dan zou je nu op 2 dpo zitten. Even doorgaan met tempen, als je ei is gesprongen dat moet hij hoog blijven.
cd 16 had ik last van extreem veel slijm verlies. Cd 16 en 17 positieve ovu testen. Kan het niet zijn dat mijn eitje cd 16 al gesprongen is? Omdat mn temperatuur dag erna weer is gestegen,maar de dag er na wat gedaalt is kan dit niet een fallback rise zijn?
Na een eisprong moet je eigenlijk een stijging van enkele dagen, dus blijf bij de 18e. Ligt eraam wat je temperatuur doet morgen. Bij een positieve ovulatietest springt je ei in de regel daarna pas, dus kan kloppen. En fertilityfriend is veel fijner om temperatuur bij te houden.
Ik merkte dat ik vandaag weer van dat vruchtbare slijm verlies,wel raar dan als ik mijn eisprong al gehad heb.
Nogmaals, aan de hand van de temperatuur is het een schatting. En ik heb meestal ook een aantal dagen die afscheiding. Het is niet 'in eens' weg. Althans niet bij mij! Succes. In ieder geval je ding doen tussen de lakens
CD 16 en 17 positieve ovutestjes. Je ei springt binnen 48 uur na een positieve test, dus dat kan heel goed CD 18 zijn geweest! Je temp moet na een eisprong minimaal 3 dagen achtereen hoog blijven wil je van een goede eisprong spreken. Een fallbackrise komt wel eens voor na een eisprong, dus na 3 dagen achtereen een hoge temperatuur. Hoop dat je temperatuur de komende dagen hoog blijft, want dan heb je inderdaad je ei gehad op CD 18 en dus een cyclus van 32 dagen.