hallo Dames, ik heb de ovulatietesten van Sensitest (zwanger&kids) maar ze zouden altijd wit moeten zijn toch?? en dan iets donkerder en de dag erna als eisprong is donker en dan weer licht en dan wit..?? Ik ben gisteren (dag 9 van cyclus) begonnen met testen elke dag tussen 12 en 1... Maar er was een licht streepje en vandaag ook alweer maar nog lichter dan gister! Beide dus echt heel licht maar het was niet wit. Is dat normaal 2 dagen achter elkaar? Ik hoor van veel dan ze eerst wit beginnen.
Ik heb nog nooit een spierwitte ovulatietest gehad. Je hebt altijd wel LH in je systeem, dus daar reageert de ovu test ook gewoon op. Hij is pas positief als de teststreep even donker of donkerder is dan de controle streep.
Iedereen heeft wel een beetje lh hormoon in zijn lijf waardoor je meestal lichte streepjes erop krijgt. Maar deze zijn negatief. Als het goed is zullen ze gaan oplopen. Pas als de streep even donker of zelfs donkerder is dan de controle streep dan springt je eitje tussen de 24 en 48 uur
hij lijkt wel met de dag witter te worden.. serieus.. maar ben op dag 3 van mijn cyclus al begonnen met testen dus eisprong kan nog niet geweest zijn.. is dat normaal??