Hoi dames . Myn laatst menstruatie was 13 november. Cyclus 31 dagen.. ik voelde op maandag 30 november menstruatie krampen , betekend dat, dat mij ei is gesprongen of moet die nog gaan springen? Hoeveel dagen duurd dat ongeveer? Maandag had ik wel (sorry) slijmverlies doorzichtig tot vandaag. We hebben gister nacht geklust , maar denk dt we laat zijn moet 13/14 dec ongesteld,worden of misschien wel later xxxx
Of je ei geweest is, weet je nooit zeker. Maar gezien je cyclus en laatste menstruatie kunnen die krampen maandag goed je ei geweest zijn. Maar als je alleen gister geklust hebt, dan vrees ik dat dat te laat was. Dan had je vorige weekend actief moeten zijn geweest. Dit is allemaal theorie en speculatie natuurlijk hè
Ik zou de volgende ronde ovulatietesten gaan gebruiken. Dan kun je je cyclus in kaart brengen en weet je beter wanneer je gericht kunt klussen. Tis nu een beetje koffiedik kijken. Maar wie weet heb je geluk?
Je kan inderdaad beter vóór je eisprong klussen. Aangezien je ei ongeveer 12 uur leeft en zaadcellen een paar dagen.
Ik vind het altijd zo bijzonder dat mensen al binnen een uur (hier zelfs maar 40 minuten) ongeduldig worden omdat er nog niemand heeft gereageerd en dan alweer een reactie plaatsen.. Inhoudelijk: ei-pijn komt vaak niet van de eisprong, maar eerder door de follikel-groei. Het kan dus best ziin dat je dat hebt gevoeld en dat je gewoon hartstikke op tijd was. Dat je nog vruchtbaar slijm had tot vandaag bevestigd die theorie, want je slijm komt voor je ei. Ik denk dus dat je op tijd was, zou zelfs voor de zekerheid vandaag nog eens kroelen en zou ook aanraden om ovulatietesten te gebruiken en/of te temperaturen.
Aahh serieeus?? Wist ik niet ik dacht als je pijn hebt is je ei over 1 dag ofz .. Ben zo benieuwd hihi
Update ; GisterMiddag bij afvegen had ik dragerige witSlijm op me wc papiertje,??!!!! Het glimde ook.. Paar uur later kreeg ik ineens heftige hoofdpynn& misselijk en gevoel dat ik moest overgeven! Na ibrufen 400 mg was het beetje over.gelukkig.. k dacht dat ik ziek ga worden maar nu voel ik me goed?? Dan zou mn eisprong gisteren zijn ? Vind het egt raar heb ook wel eens onregelmatige cyclus , laatste 2 maanden was mijn cyclus 31 dagen...
Het zou kunnen maar is moeilijk te zeggen.. alleen door temperaturen en ovulatietesten kun je het met zekerheid zeggen.