heeey ik ben vorige maand van 14 november tot 16 november ongesteld geweest. normaal ben ik altijd 3 en halve week niet ongesteld voordat ik het weer word dus aankomende maandag zou ik het dan moeten worden. nou heb ik vorige week mijn ovulatie gehad en rond die tijd ook seks gehad een aantal keer. afgelopen weekend had ik ineens een steek in mijn buik en 2 dagen later een soort van spierpijn gevoel in me onderbuik wat 2 dagen aanhield. nu is dat gevoel weg maar nu heb ik last van pijn in mijn onderrug en een raar gevoel in me buik soort menstruatie pijn maar toch iets anders. ik slik al jaren de pil niet meer dus ik vroeg me af of ik eventueel zwanger kan zijn en of iemand zoiets gevoeld heb zo snel na de bevruchting of dat er andere symptomen waren?? ik hoop natuurlijk dat het raak is
Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Je kan in principe al een paar dagen daarvoor testen! Ik zou zelf niet te vroeg testen maar zo'n 2 dagen voor je nod kan wel
Ik had 4 a 5 enorme steken in mijn zij, dat ik er gewoon AUW van riep. Dat was het duidelijkste symptoom. Dat had ik nog niet eerder gehad.