Na bijna 1,5 jaar moet ik eindelijk eens ophouden met mezelf valse hoop te geven. Maar vooruit, ik heb een zwak moment. Vandaag 11 dpo (weet ik door temperaturen en ovulatietesten) en negatief getest. Geen tuurstreepje, geen indrooglijntje, helemaal wit. Ik zal er maar van uitgaan dat het einde oefening is, toch? 😢
Onze eerste poging testte mijn vriendin 11 dpo nog negatief. Toen 14 dpo pas weer getest en die was positief! (eindigde helaas wel in een mk met 7 weken, maar dat staat daar los van neem ik aan)
Ik testte bij mijn jongste op 15dpo met een tuurstreepje, met 11dpo denk ik niet dat er iets te zien zou zijn geweest.
Joh meid... niet gelijk je hoofd laten hangen Stel dat de innesteling pas op 9 dpo is geweest is het logisch dat er nog niks te zien is op een test. M.i. kan het nog steeds Ps net nog ff maar je tempkaart gekeken maar ik denk dat je ei op 5 januari was en dan zit je nu op 10 dpo
Geef de moed nog niet op! Hier een spierwitte test 11dpo en de volgende dag een mooi tweede streepje.
Volgens mij test ik op 14 dpo enkel hele lichte streepjes.. bij mij is bij 11 dpo ook echt niets te zien!
Wauw wat veel lieve en hoopgevende reacties! Dank jullie allemaal Marlee, Chilll, Fuddey, Bureau, Papillons, Rogijuli, Meisje1977, Silverwings, Aagj en Kiewie! 💕 Fijn om te lezen dat er vaker late positieve testen komen. Ik hoop dat ik me snel bij jullie lijstje mag voegen. Ik ben in ieder geval hoopvoller dan daarstraks. Bedankt, dit doet goed! Marlee, ik hield woensdag 18/1 als NOD aan, maar nu ik Rogijuli's reactie lees, kan het ook donderdag zijn. Rogijuli: wederom bedankt voor het opbeuren en meekijken! Ik hoop dat je gelijk hebt en ik ga dus maar even braaf door met de utro.
Nog even een update: helaas vandaag weer een spierwitte test in handen. Vandaag dus 13 dpo (of 12 dpo volgens Rogijuli's berekening). Ik denk dat ik langzaam maar eens ga stoppen met de utro en wachten op m'n menstruatie. Hoe dan ook: bedankt voor het meedenken.
Bedankt Rogijuli. Ok, ik zal dan nog even afwachten en doorgaan met de utro. Ik bereid me mentaal maar wel alvast voor op een nieuwe ronde. Want ik acht de kans klein, aangezien ik niet eens een tuurstreepje heb. Heb ook al een paar dagen last van krampen, dat ken ik van de vorige ronde met utro. Ik vraag me dan af of m'n lichaam dan wil menstrueren maar het niet kan door de utro (want ik heb meestal een LF van 10 à 11 dagen).
Wanneer mag je officieel testen van de gyn? Dan zou ik ook pas gaan testen. Als die negatief is kan je stoppen met de utro.
Dit inderdaad. Wij mogen officieel ook pas testen van de dokter op 16 dpo. Lukt natuurlijk niet om zo lang te wachten. Maar voor nu blijf ik dus nog voor je duimen Zaza!
Deze ronde ben ik helaas niet begeleid door de gyn omdat ik geen IUI had. We zijn dus ouderwets aan de slag gegaan Maar daarom had ik 13 à 14 dpo in gedachten omdat ik normaal een vrij korte luteale fase heb (10 à 11 dagen).