Dag allen, Mijn hele zwangerschapsverhaal is een beetje vreemd, maar toch wil ik graag mijn testen hier eens delen. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening. Kan ik er vanuit gaan dat wij dan toch op een miskraam af gaan? Ik ben daar al wel op ingesteld, maar vooral toch ook benieuwd naar de ervaringen hier. Deze testen zijn verschillend gemaakt op volgende volgorde naar beneden: 5 dec, 7 dec, 9 dec, 13 dec en 14 dec. Na de laatste ben ik maar gestopt met testen omdat ik dacht dat hij nu toch niet af zou moeten lopen. Op 9 december is er ook gekeken naar het hcg in mijn bloed. Deze was toen 100.2 (of 120.2, maar dat kreeg ik niet helemaal mee per telefoon). Groetjes!
Overigens zie ik nu pas dat ik de laatste test niet op deze foto heb staan. Als het goed is zie je hem op deze foto er wel bij
Ik vind het er eerlijk gezegd niet goed uitzien.. Kan je niet nog een keer bloed laten prikken? Heb je gelijk meer duidelijkheid!
Helaas ben ik het eens met hierboven. Dit ziet er niet goed uit. Na 9 dagen had hij echt al moeten knallen.
Dank je wel voor jullie reacties. Dit was dus inderdaad ook mijn eigen gedachte. Hebben jullie ook enig idee wanneer de miskraam dan zal gaan starten?
Wat rot zeg! Als het net zo gaat als bij mij, kan je dit weekend ongeveer het eerste bruin verlies verwachten denk ik. Heel veel sterkte ♡
Zou je me meer kunnen vertellen over hoe het bij jou ging? Dit afwachten maakt me echt mega onzeker en misschien zelfs onnodig nog verdrietiger. Ik heb na die laatste test ook maar niet weer getest omdat ik eigenlijk wel genoeg weet, maar het eigenlijk verwacht dat het al wel begonnen zou. Ik ben benieuwd naar jouw ervaring