Hoi allemaal! Ik heb vandaag 3 dagen voordat ik ongesteld moet worden een test gedaan met de early van action. Er kwam niet direct een streep op (op de test streep na). Toen ik na een minuutje of ietsje minder keek, was er wel in eens een roze streep zichtbaar.. Ik geloofde mijn ogen niet, en heb na zo'n 10 minuten de cassette open gemaakt. Na een tijdje verdween de streep in eens, tot op het punt dat als ik nu kijk dat er niets van terug te vinden is. Ik kon de streep lastig op de foto krijgen, dus in het echt was hij nog meer aanwezig. Wat kan dit zijn? Wat vinden jullie? Liefs
Dat is een duidelijke streep. Die was er nog steeds met de afleestijd? Anders morgen met een ander merk test gaan testen, spannend!
Ja! Bij de action early test staat dat je het binnen 5 minuten moet aflezen. Overigens heb ik de test niet eens met ochtend urine gedaan, maar de 2e lichting . Maar ik vind het toch gek dat hij weg is gegaan..
Dit kan een ophoping zijn, ik vind het dan ook nog niet op zijn plaats om je te feliciteren of hoop te geven. Action en Kruidvat Early geven soms van die ophopingen die op strepen lijken die dus later wegtrekken.
Goedemorgen, Bedankt allemaal! Ik denk dat het mogelijk inderdaad een ophoping is geweest. Vanochtend heb ik een kruidvat early test en een clearblue digital (early) gepakt, en beiden zijn negatief. Dat verklaart ook dat de roze streep weer weg ging. Al moet ik zeggen dat ik het nog nooit zo heb gezien bij een action test, die blijven altijd spierwit bij mij. Ik verwacht er dus niet zo veel van, en denk dat ik over een aantal dagen gewoon ongesteld zal worden. Nogmaals bedankt. Liefs