Facebook vraag

Discussion in 'De lounge' started by Yellowsun, Mar 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Als ik een berichtje op iemand anders zijn pagina zet komt dat bij mijn vrienden op de nieuwspagina te staan, ook als ik iets like.
    Kun je dat ergens veranderen dat andere mensen dat niet van me kunnen zien?

2. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Volgens mij is het maar net hoe de persoon waar jij een bericht plaatst, dit ingesteld heeft. Als het op openbaar staat, dan komt het volgens mij in je nieuwsoverzicht te staan. Als de persoon het op "alleen vrienden" heeft staan en die heeft gemeenschappelijke vrienden met jou, dan komt het volgens mij ook in het nieuwsoverzicht. Volgens mij kun je het niet veranderen.

3. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    Een reactie op een bericht kan je niet instellen, wel als je zelf een berichtstatus aanmaakt bij jezelf of bij iemand anders. Dan kun je instelling zo zetten dat alleen jij het bericht kan lezen of je vrienden of aangepast.

Maar als die vriend(in) haar profiel openbaar heeft staan kunnen zijn/haar vrienden en vrienden daarvan wel meelezen.

4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Kan ik dan ergens zien of ze het openbaar hebben staan?

5. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Ja, bij iedere statusupdate die je vriend(in) plaatst, zie je één van de drie volgende dingen: een wereldbol (openbaar gedeeld), meerdere gezichten naast elkaar (met vrienden van vrienden gedeeld) of één gezicht (met alleen vrienden gedeeld.)

Die tekentjes vind je onder de naam van de persoon en naast het aantal minuten/ uren geleden toen de statusupdate verstuurd is.

Share This Page