Pocket Informant Kost net wat meer maar zó overzichtelijk en makkelijk plus te sync-en met van alles en nog wat! 😀
gewoon S planner van Samsung , , was handig omdat ik vanaf het rooosterweb van mijn werk mijn rooster kon downloaden , blijf hem nu maar gebruiken
Ik heb een iPhone. Maar die standaard agenda vind ik niet handig. Ik vind die niet zo overzichtelijk. Ik heb liever een weekkalender. Die standaard geeft de hele maand weer en dan staat er een puntje als er iets staat ingepland. Ik wil in een oogopslag kunnen zien welke afspraak ik heb staan...
Bij de Week Cal kan je kiezen voor verschillende overzichten. Ik kies altijd voor de weekagenda, ik vind het fijn om een weekoverzicht te hebben. En best handig: hij synchroniseert meteen met de standaard agenda app van iPhone, dus je hoeft niks opnieuw in te voeren Ideaal, omdat ik op mijn iPad mijn werkaccount gebruik, dus werkafspraken voer ik op mijn iPad in bij de standaard app en dan synchroniseert het meteen met de Week Cal app op mijn telefoon (ik maak wel gebruik van mijn privé iCloud op mijn werk-iPad).
Dan is Pocket Informant juist ok ideaal. Je kan alle soorten afspraken of leden van je gezin een andere kleur geven, super makkelijk en overzichtelijk!
Wij gebruiken de Cozi App. Ideaal, kan je ook koppelen dus alles wat ik erin zet ziet mijn man ook in zijn agenda en andersom. Ook kan je er gelijk een boodschappenlijstje in zetten, werkt hetzelfde. Hij ziet wat ik erin zet en andersom.
Deze gebruik ik ook. Vond het bij Google calendar vervelend dat ik geen dag overzicht meer had. De s planner kan ik kleiner of groter maken.
Inderdaad de agenda van de iphone zelf is niets. Ik gebruik een weekagenda, zo staat de naam iig op mijn scherm. Ik vond em toen ik zocht naar easy calender. Daar staat dan een gratis variant tussen. De app vraagt toegang tot je agenda van je iphone. De agenda van mijn iphone had ik gekoppeld aan die van mijn man, dus is het meteen een gedeelde agenda. Weet je al wat je gaat kiezen?
Sunrise is gratis, en doet wat jij wilt. Ik gebruik hem ook op mijn iPhone ipv de ingebouwde kalender.