Hoeveel drinken jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dora en Boots, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hoi!

Even een brutaal vraagje;)

Had het er gister namelijk over met mijn man. Zelf drink ik bijna nooit doordeweeks en af en toe in het weekend. (Als ik bij vriendinnen ben, naar het cafe o.i.d) Ben meer een gezelligheidsdrinker maar kan ook wel eens genieten van een glaasje wijn op de bank als ik alleen thuis zit.

Maar goed, moraal van het verhaal;)
    Gister had ik zin in een wijntje, die heb ik ook gepakt. Maar ik vindt dat toch eigenlijk niet horen. Waarom? Geen idee. Voelt gewoon vreemd.

Aan jullie dan ook de vraag: 'hoeveel drinken jullie?':)

Kan ik even vergelijken:)

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    uhm ik bijna niet :D als ik 3 flessen wijn per JAAR drink is het veel hahahah

eingelijk komt dat gewoon omdat ik een colatje net zo lekker vind en er gewoon niet aan denk om een wijntje in huis te halen dus zoveel toegevoegde waarde heeft het niet voor mij .
    Maar doordeweeks een wijntje nemen kan goed hoor meid daar hoef je je echt niet raar over te voelen !

3. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Nou, ik drink elke avond 1 glaaje wijn. Ik vind mezelf niet verslaafd of zo iets dergelijks... ik kan ook goed dat ene glaasje laten staan, maar ik vind het gewoon lekker en het ontspand me een beetje. Als ik op stap ga drink ik wel meer als een glas, maar dat komt niet zo heel vaak meer voor.

Dus in jou geval zou ik zeggen: neem dat ene glaasje lekker en geniet!

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik drink niet, geen alcohol dan he? :D mijn man drinkt elk weekend een stuk of 3 biertjes op een avond, doordeweeks drinkt hij niet.

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik drink ook nooit meer alleen als ik op stap ga maar heel af en toe drink ik weleens een wijntje thuis op de bank :D maar dan heb ik het over eens in de 2 maanden ofzo maar eigenlijk drink ik liever niet als mijn dochtertje thuis is gewoon omdat ik bang ben dat er iets gebeurd of me dochter ziek wordt s'avonds en ik dan met n wijnluchtje naar het zh moet :D

6. Female

Female Niet meer actief

bijna iedere dag 1 of 2 glaasjes wijn

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

tot ik bevallen was van mijn zoon heb ik eigenlijk nooit alcohol gedronken, alleen met nieuwjaar dronk ik een paar flugeltjes,

2 maand na de geboorte van mijn zoon zijn we bevriend geraakt met de buren die een dochter van dezelfde leeftijd had (heeft) als ons zoontje,
    toen hebben we een paar glaasjes rode wodka redbull gedronken,

dat gebeurde toen ong. 1 keer per maand tot ik weer zwanger was.

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik drink geen alcohol. Vind het niet eens lekker....
    Alleen voor de gezelligheid drink ik met oud & nieuw champagne mee. Anders niks.

9. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

ik drink helemaal geen alcohol:D

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Momenteel niet :p Al ruim een jaar ( sinds we voor de 2e gingen.. )
    Als ik niet zwanger ben, en het kan, dan drink ik misschien 1 zoet wit wijntje in de week.
    Kan helemaal niet over alcohol, na 1 wijntje ben ik toeter.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik drink ook niet.

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nooit, ik vind alcohol smerig (en ik heb echt al bijna alles geprobeerd).

13. tulip

tulip Niet meer actief

toen ik het topic zag staan wilde ik schrijven: te weinig, maar toen dacht ik dat het ging over gewoon drinken dus water enz. Maar toen ik ging lezen zag ik pas waar het over ging, zou dan wel een raar antwoord geweest zijn he??;)

ontopic: doordeweeks sowieso niet. In het weekend ook niet altijd. Zeg maar ongeveer 2 van de 4 weekenden en dan 2 rosebiertjes of 2 glaasjes wijn. Dan is het soms ook alleen de vrijdag of zaterdagavond. En soms allebei. Nu ik de canei perzik ontdekt heb!!
    Op een verjaardag in het weekend altijd wel een glaasje wijn, vriendlief drinkt niet, dus heb altijd een bob. Ik drink alleen nooit overdag. Ik moet eerst avondeten gehad hebben voor ik alcohol kan drinken.

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik drink zelden of nooit. pas had ik zomaar 2 avondjes zin in een wijntje. dus dat twee avondne gedronken ( fles stond nog open van een verjaardag) maar nu kan het wel weer 2 maanden duren voor ik een wijntje of pilsje pak. in de zomer wil ik nog weleens als het heel warm is een flesje bier pakken. maar niet meer dan 1. in de winter drink ik eigenlijk helemaal niet. dus als ik per jaar 12 glaasjes alcohol drink heb je het wel gehad denk ik hahaha. mijn man drinkt nooit

15. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ik drink geen druppel door alle ellende die ik ermee meegemaakt heb( ik heb in een ver geleden samengewoond met een alcohol en drugsverslaafd persoon die me dan alle hoeken van het huis liet zien) en gelukkig vind ik het ook echt helemaal niet lekker. En m'n partner snapt dat het zeer gevoelig ligt, en drinkt hooguit 2-4 biertjes per jaar, en dan enkel thuis, nooit ergens anders.

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Doordeweeks nooit, op vrijdag en zaterdag avond geniet ik wel van een lekker glaasje :)

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Door de week sowieso echt heel zelden.
    In het weekend; om het weekend als we uitgaan een paar glaasjes, heel soms meer. (ben wel een cocktail persoon :D)
    En in het weekend dat we niet uitgaan drink ik 's avonds wel eens 1 of 2 glazen wijn.

Je hoeft je er helemaal niet raar onder te voelen dat je door de week een glaasje wijn drinkt hoor!
    1 glaasje zal toch niet veel kwaad kunnen? ;)

18. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik drink eigenlijk niet zo veel meer sinds de geboorte van Robyn.
    Maar als ik drink dan is het op vrijdag en/of zaterdagavond. De ene keer drink ik een wijntje (wit of rood) de andere keer whiskey cola of een baco ofzo.
    Op zondag drink ik soms wel eens een biertje bij de voetbalclub (maar daar kom ik niet zo vaak) of als het mooi weer is gezellig voor op straat met de buren (meestal bier, soms ook whiskey cola).
    Doordeweeks drink ik eigenlijk nooit, alleen als we uit eten zijn of lekker op vakantie zijn (maargoed dat komt beide niet zo vaak voor). Verder heb ik echt weken dat ik niks drink.

19. luuus

luuus Niet meer actief

soms in het weekend wel 2 glaasjes wijn ofzo maar verder eig niet...

20. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    helemaal nooit en mijn man ook niet!

Deel Deze Pagina