nou dan moet je toch eens canei ofzo proberen. Net priklimonade, mmm. En ik heb vakantie deze week, dus ik vind dat ik vanavond wel een lekker glaasje canei perzik mag. en als je liever voor mierzoet gaat, moet je eens beachberry proberen, daarvan vallen je tanden spontaan uit je smoel.
waarom is het raar om alleen savonds thuis zomaar een glas wijn te nemen? ik drink gemiddled 2-3 glazen per week.
ik ben een gezeldschapsdrinker en dan zijn het ook maar 2 glazen. Soms in de zomer drink ik een glas wijn maar dan ook maar 1. Ik kan gewoon niet naar mijn gevoel drinken als de kids thuis zijn
Hier kan ik kort over zijn ik drink geen druppel al meer als 10 jaar niet meer. Ook mijn man drinkt niks al ruim 5jaar niet meer. Op verjaardagen en feestjes zijn wij dus best wel saai want aan ons kunnen ze geen alcohol kwijt.
Ik drink ook geen druppel alcohol, ook niet als ik niet zwanger ben Vind het gewoon echt goor, proef overal de alcohol zelf doorheen... Zelfs bij van die mierzoete mixdrankjes. Mijn man drinkt -als we wat in huis hebben- wel bijna elke avond wat. Meestal wijn of een pilsje. Zolang het met mate is, vind ik dat ook niet vreemd ofzo, waarom zou dat niet kunnen?! Het is zelfs bewezen dat een glas alcohol per dag een positieve invloed op je lichaam heeft.
Ik drink geen alcohol, uitgezonderd van af en toe een glaasje champagne met nieuwjaar of zo. Ik mis het niet, heb het niet nodig en vind het meeste niet lekker
over het algemeen drink ik alleen in het weekend ongeveer 2 glaasjes wijn per avond.das zaterdag en zondag...das niet elk weekend. Ook wel eens 3,op een zaterdagavond zeg maar
Ik drink eigenlijk elke vrijdag en zaterdag en zondag wel 2 wijntjes. Soms zijn het er 3 en soms geen. Maar gemiddeld kom ik hier wel aan.