Justin had al n weekje gewone melk bij zijn broodje, no problem. Vanaf woensdag zijn we langzamerhand aan t mengen gegaan met groei en de normale melk. En vanaf woensdag spuugt Justin ook. Hij heeft woensdag 1x gespuugd, donderdag 1x, vrijdag 1 of 2x, zaterdag 2x en vandaag 1x. Hij toont niet ziek, wil niet veel eten dat wel maar is voor de rest n vrolijk manneke. Kán dit aan de gewone melk liggen of is dit n buikgriepje? Wat ik dus vreemd vind is dat ie maar 1 en soms 2x spuugt nl.. en meestal anderhalf uur na n melk'maaltijd'..
He, wat vervelend joh.. Ik denk dat ik het even uit zou testen door eens een dag of 2 de melk die je hiervoor gaf aan Justin te geven. Kijken hoe hij daar op reageerd. Het kan natuurlijk ook een klein buikgriepje zijn, want die heerst enorm! Liefs Minya
Heeft elke keer een tijdje ná zijn bambix met koemelk gespuugt.. Dus we zijn teruggegaan op de opvolgmelk en vandaag niks aan t handje tot nu toe dus.. Overmorgen ofzo kijken hoe t gaat als Justin wél weer wat koemelk krijgt, of dat t toch gewoon n buikgriep was.
Misschien een wat late reactie, maar dit komt me erg bekend voor. Mijn dochtertje had hetzelfde....ze spuugde niet veel, maar spuugde na haar melk fles wel. We zijn er toen weer even mee gestopt en sinds ruim een week weer begonnen. Nu gaat het goed dus of het nou aan de "gewone" melk lag of niet weet ik niet. Hopen dat het met Justin wel beter gaat!
hoi hoi ik zou toch even langs de huisarts gaan want persoonlijk vind ik dat hij wel erg lang blijft spugen hierdoor kan hij ook uitdrogen controleer goed of hij wel genoeg plast, hoe zijn ontlasting is en of hij koorts heeft sterkte groetjes nathalie
Hij had vanochtend ook n diarree luier. Drinken doet ie evengoed wel dus. Mocht t morgen nog zo zijn, ga ik naar de HA.
Zo te horen is het de griep die ontzettend heerst. Ik zou ook vooral even letten op het volgende: Wat hij zou moeten hebben: Tranen bij het huilen, Fontanel nog mooi strak natte lipjes en tongetje, plasluiers, alert zijn Wat hij niet zou moeten hebben: Fletse ogen wegvallen Let daar goed op, want als één van deze symptomen er zijn heb je grote kans op uitdroging en moet je meteen aan de bel trekken!
Hij heeft nu niet weer gespuugt vandaag, maar eet nog niet goed. Ben benieuwd voor vannacht.. Dafje hij is echt alert en vrolijk en druk enzo en heeft idd plasluiers genoeg, drinkt genoeg.
Klinkt alsof het de goede kant op gaat! Fijn zo! Hier namelijk precies hetzelfde. Vandaar dat ik je attendeerde op de bovenstaande dingen. Ik kreeg deze van de ha mee. Inmiddels hier ook geen spugen meer, nog wel diarree..
He wat sneu voor je mannetje! hopelijk is hij snel beter! Bij de huisarts hebben ze zetpilletjes tegen het spugen, dit heeft tijn ook gehad! Ik lees dat hij Bambix krijgt? Altijd al? Want Tijn accepteerd geen bambix, zowiezo geen pap, en elke keer als we hem dat aanbieden is het spugen met grote golven! Wij wisten eerst niet dat het door de pap kwam, zijn toen na een week gestopt metd e pap en het spugen was na 2 dagen over. Na 3 weken weer begonnen met de pap, en meneer begon te krijsen, en ja hoor,. na een uur, weer spugen! sterkte, en een knuf voor je mannetje! kus miek
Heej, het scheen dat Justin last van zijn oortje had en als hij ligt, drukt dit meer, dus doet t meer pijn. Vandaar t spugen. Vannacht trouwens goed gegaan gelukkig. Hij is dus beter op zijn verjaardag. Pff