Hoe oud geen middag slaapje meer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Porsche, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi meiden,

Hoe oud waren jullie kleintjes toen ze geen middag slaapje meer deden?
    Sinds vorige week geen speen mee maar ook geen middagdutje .. Terwijl hij het echt nog ( naar mijn idee ) nodig heeft.
    Oh ja hij is 3 jaar...

Groetjes p

2. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Sinds 3,5 ongeveer :) maar nu ligt ze toch weer even op de bank, bij te komen van school :)

3. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Vlak voor zijn tweede verjaardag begon hij af en toe ineens te weigeren. Als hij 's ochtends vroeg wakker is doe ik hem nog wel op bed 's middags, anders niet. Maar dan is hij wel helemaal afgedraaid tegen vijven, dus eigenlijk heeft hij het nog wel nodig.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Denk met 2 jaar en 2/3 maanden.

5. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hier pas sinds kort over op 1 slaapje en na twee dagen kdv wil ze nog wel eens 2x slapen. Voorlopig zie ik het dus niet gebeuren hier, maar ze is ook de helft jonger dan jouw kleine. Van mijn moeder hoorde ik dat ik zelf nog sliep overdag tot ik naar de kleuterschool ging!

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier nu soms wel soms niet. Ze is bijna 3 jaar.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn oudste vanaf anderhalf op het Kdv niet meer en vanaf 2,5 thuis ook niet meer maar hij ging evengoed tot zijn 4e een uurtje naar boven om te rusten, boekje te lezen.

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Bij bijna vijf (sinds kort dus) is mijn zoontje gestopt. Hij vond zichzelf te groot worden.. Tot die tijd sliep hij binnen vijf minuten. Hij heeft even een korte periode rond twee en half gehad dat hij niet meer sliep. Mijn dochter van drie en half slaapt nog wel 's middags.

Deel Deze Pagina