Even me hart luchten

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ongv een jaar gelden kwam ik via mijn werk in contact met een leuke meid door veel praten zijn we soort vriendinnen geworden.

Het ging altijd wel goed was gezellig maar ze had soms erg rare dingen waarvan ik dacht meid moet je niet eens met iemand gaan praten?
    Maar goed bleef gewoon met haar omgaan.
    Ik had haar toen vertelt van mijn kinderwens en 2 weken later had ze ook een kinderwens vond wat overdreven omdat ze toen nog geen maand ervoor had vertelt dat ze geen kindje erbij wilde 1 was al super druk.
    Ik dacht zal wel weer een bevlieging zijn bij haar ze had wel vaker van dat soort plannen.

Maar goed mijn werk kwam ten einde en zag haar nooit contact kwam alleen van mijn kant ik vond dit vervelend worden en belde niet meer.
    Toen ging ze sms'jes sturen hier reageerde ik wel op want ja dat gaat over een weer prima.
    Ik had haar toen bijna een half jaar niet gezien.
    Toen ik zwanger was heb ik naar haar gestuurd via sms van joh ben zwanger. Zei blij .
    Ik kreeg toen mijn miskraam bij 8 weken en 4 dagen.
    Ze belde me om te zeggen hoe erg voor me vond en zo en dat bij haar nog niet gelukt was en bla bla.

Nog geen 2 weken later kreeg ik een sms van haar ik ben zwanger ik met mijn verdriet haar gefeliciteerd en hoorde daarna niks meer van haar tot vandaag presies 8 weken en 4 dagen krijg ik dus vandaag een sms ik heb een miskraam is dit nou toeval ?
    Weet dat eigenlijk niet mag denken maar ik denk dat ze alles heeft verzonnen en ze helemaal niet zwanger is.

Ze heeft wel meer dingen verzonnen en dat bleek ook niet waar te zijn maar ja aan de andere kant je moet wel heel erg ziek zijn in je hoofd.

Ik heb nu besloten dat als ik erachter kom dat dit idd niet waar is en ze dit dus ook heeft verzonnen dat het dan einde vriendschap is.

Zo moest ff kwijt

Hebben jullie ook wel eens zoiets mee gemaakt?
    Of is mijn vriendin de enige?

Groetjes gaga

2. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

Hoi gaga

Ik vorig jaar ook een vriendin gehad of wat je vriendin noemt.
    Ze loog de hele bende bij elkaar waar ik absuluut niet van hou is liegen,ze kwam alleen maar als ze wat nodig had,problemen spullen enz.waar ik erg onzeker van raakte
    ze heeft me op t laatste borderline trut genoemd,ze wilde me terug als vriendin maar zo meid vertrouw ik nooit meer dus klaar van mij.

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje nog nooit echt zo iets mee gemaakt
    lijkt me onwijs zwaar en ook dat je achter dingen komt die niet eens waar blijken te zijn
    vreselijk is dat zeg

heb ooit een vriendin gehad die vond dat ik haar claimde mmm vond dat beetje vaag want mijn man vond dit helemaal niet waar
    beetje raar smoesje om van iemand af te komen haha
    maar ach geeft ook niet
    zo leer je van je dingen
    succes meid en onwijs veel sterkte
    knuffels

4. Jel

Jel Niet meer actief

Ik zal hier ook snel klaar mee zijn... Ik vind het ook erg naar dat ze liegt over een miskraam. Dat doe je gewoon niet. Dat is iets heel ergs... Lijkt erop dat ze gewoon ziek is. Ze heeft zeker hulp nodig.

5. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

oja vergeten 4 jaar geleden had ik ook een vriendin,waar ik me goed voelde ik leefde erg met haar mee en haar man en 3 kinderen,want haar man had kanker.

Ik had hier met iemand over gesproken toevallig familie van haar wat blijkt hij had helemaal geen kanker maar astma.

ik heb haar op gebeld maar ze namen niet meer op en zijn snel verhuist een jaar later kwam ik ze tegen met inmiddels 4 kinderen en helemaal gezond,ik liep langs hun heen,met zo erge ziekte spot je nooit.

ik heb vaak liggen huilen o die kinderen hebben dalijk geen vader meer . zieke mensen waren dat zeg achteraf

door dit alles en nog veel meer vertrouw ik niemand meer

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zo'n "vriendin" heb ik ook gehad.

Loog en bedroog alles en iedereen om haar heen.
    Toen ik daar achter kwam was het idd einde vriendschap!

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Dat is geen vriendin.

8. bengaaltje

bengaaltje Actief lid

19 apr 2012
    214
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wel een beetje "heel erg toevallig" als het precies dezelfde data zijn die jij ook had, zou natuurlijk wel kunnen maar zet er mijn vraagtekens bij.

9. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Volg je gevoel hierin meid.

Ik heb een schoonzus die zo is, we hebben nu al bijna 2.5 jaar geen contact meer.

Sterkte x

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Helaas ook mee gemaakt. Als idd blijkt dat ze geeft gelogen zou ik het ook afhouden. Maar hoe ga je achter de waarheid komen?

11. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb zoiets nog nooit gehad met een vriendin, maar als het niet goed voelt. Waarom dan wachten totdat je weet of ze gelogen heeft of niet. Ik zou er dan voor kiezen om nu te stoppen met deze vriendschap te onderhouden.

12. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is wel erg toevallig allemaal. Zeker omdat ze in het verleden ook al niet altijd eerlijk tegen je is geweest heeft je vertrouwen in haar al een deuk opgelopen.

Eerlijk gezegd zou ik er denk ik wel een beetje klaar mee zijn. Ook als het wel waar zou zijn dat ze net als jij een miskraam heeft gehad dan is het nog geen goede vriendin om zo ongevoelig het zwangerschapsnieuws aan te kondigen. Een echte vriendin doet dat niet op zo'n manier.

Deel Deze Pagina