mijn man drinkt doordeweeks misschien 2 avonden 2 a 3 biertjes, en bijv. zondags als ze formule 1 kijken met een groep mannen nou, dan gaat er per persoon toch echt wel 10 tot 12 biertjes in... (tussen 15.00-20.00) en op zaterdagavondfeestjes ook wel, maar die hebben we niet elke week, als we gewoon thuis zijn, 2 a 3 op een avond, ik zelf drink wijn, opfeestjes wt meer, gezellig thuis 1 a 2 op een avond.
Mijn man drinkt alleen bier op een verjaardag, een bbq, een enkele keer thuis bij het eten of als het heel warm is. Dus heel erg weinig.
Ik gok 4 á 5 flesjes bier per week, heel gemiddeld genomen. Het ene weekend houdt ie het bij 1 flesje op zaterdagavond, het weekend erop smaakt het hem erg goed en neemt ie er 3. Soms op donderdagavond of vrijdagavond eentje bij het avondeten. Met visite drinkt ie er vaak wel wat meer.
Mijn vriend drinkt alleen wanneer we een feestje/verjaardag hebben. Dan meestal wel best veel (een kratje bier ongeveer). Thuis drinkt ie verder nooit.
Als hij, of wij samen, in het weekend naar de kroeg gaan met vrienden, dan drinkt hij er denk ik wel een stuk of 10 (hangt er natuurlijk ook vanaf hoe laat we naar huis gaan, op een lange avond zijn het er natuurlijk meer dan als het 2 uurtjes is ofzo) Maar sinds ons zoontje er is, doen we dat niet eens meer 1x per maand, dus dat valt wel mee. We hebben zelf haast nooit bier in huis, alleen als we mensen uitnodigen. Hij neemt heel soms een glaasje rum of een mojito. Meestal als het een keer mooi weer is en het is 's avonds nog lekker om in de tuin te zitten. Na basketbaltraining drinkt 'ie soms nog wel max 2 bier, want hij is altijd met de auto. Kortom: best bescheiden, vind ik. Zelf drink ik heel langzaam, dus ik kom niet eens aan 10 bier op een avond haha, en na een biertje of 5 smaakt het me ook niet meer en ga ik over op fris. Ik kan ook veel minder hebben na zwangerschap en borstvoeding, hihi.
Hier precies hetzelfde. We hebben zelden bier in huis, of andere alcoholische dranken..alleen als we visite krijgen..als het dan niet opgaat, drinkt mijn man het af en toe es op...maar dan ook zeg maar 3 flesjes in een maand.
mol dat zijn toch ook gewoon 6 biertjes per avond... maar volgens mij drinkt mijn man nog steeds het meest bij geen feestjes oid toch wel minimum 40 standaardglazen per week...
Mijn man drinkt er wel eens eentje als we op een feestje zijn. Of als er een lekker bier op het menu staat. Al met al best weinig dus Thuis héél af en toe een whiskey of een jenever, maar dat is echt maar een keer om de twee maand ofzo, als hij er zin in heeft. *edit* lees net dat er enorm veel mannen zijn die super veel drinken... Voor mannen is 3 glazen op een dag eigenlijk de limiet. En moet je minstens 2 dagen in de week zonder alcohol gaan. Ga je daar consistent over, zit je eigenlijk met een probleem je lichaam kan dat op lange termijn ook gewoonweg niet blijven trekken.
Mijn man drinkt nooit alcohol doordeweeks, in het weekend soms een whisky-cola. Ik denk gemiddeld 2 à 3 drankjes per weekend. Bier drinkt hij eigenlijk nooit, behalve in de jaarlijkse feesttent hier en bijv. op een verjaardag als er geen whisky is. Zelf drink ik af en toe een wijntje. Gemiddeld 1 à 2 wijntjes per week.
tja teveel vind ik!! Ik heb er vaak worden over maarja hij heeft even 0 % bier gedronken maar vaak toch weer gewoon bier. Vind dat niet nodig maar dat krijg ik hem niet aan zijn verstand. Hij kan overigens wel zonder. Hij drinkt 2-4 flesjes per dag en in het weekend vaak 4-6 flessen ligt er ook aan wat we doen in de stad op bv een terras is het altijd een biertje. Verder gaan we nooit op stap
Mijn man drinkt heel weinig alcohol. Hebben bijna nooit wat in huis maar hij zou het anders ook niet pakken. 1-2x per jaar bij buurtbbq of oud&nieuw ofzo drinkt hij wel en laatst een keer samen met de buurman. Maar in totaal misschien 1 krat bier in een jaar. Ik drink eigenlijk nooit. Deed het heel soms voor de gezelligheid en sinds de 1e zwangerschap niks meer gehad.
weinig tot niet...soms in de zomer rose bier of bacardi razz met 7up... maar ik kan eigenlijk geen week of maand gemiddelde berekenen hihi
Mijn man drinkt niet In de afgelopen vijf jaar heeft hij 1 keer een baco cola gedronken tijdens een etentje, verder helemaal niet. Ben er zelf heel blij mee (drink zelf ook niet) en heb veel met alcoholisme te maken gehad, weet wat het stuk kan maken.
Heel weinig, en daar ben ik echt heel blij mee! Hooguit 1 glaasje whiskey per week. Zelfs als we uitgaan, en hij moet rijden, drinkt hij geen druppel, terwijl ik vind dat hij aan het begin van de avond best een biertje kan hebben.. Ik vind het heerlijk, zo'n veranwoordelijke man