hoeveel drinkt jouw man?

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    vind ik ook

2. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Iedere dag een glas rode wijn na de koffie/thee/fris! En ik ook :)

In de weekenden een paar glaasjes wijn 's avonds!

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Mijn man drink eigenlijk nooit! Als ik nu een kratje bier koop, dan staat ie er volgend jaar nog, met meer als de helft er nog in.
    Zelf drink ik ook eigenlijk nooit, alleen als t erg lekker weer is, dan vind ik een rose biertje wel lekker, maar dan neem ik er maar 1tje, anders lig ik s nachts te draaien in mn bed :-D

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou me wel zorgen maken als mijn man minstens 40 glazen alcoholhoudende drank per week achterover zou slaan.
    Dat lijkt me niet echt gezond voor je lijf.

Mijn vader (dronk ook dagelijks zijn biertjes of borreltjes) kwam een paar jaar geleden in het ziekenhuis terecht.
    Daar werd ook naar zijn alcoholgebruik gevraagd bij de intake, aangezien er volgens de arts vanaf 3 glazen standaard per dag bijv. een aanpassing in bepaalde medicijnen gemaakt moest worden.
    Alles daarboven is toch wel een erg hardnekkige gewoonte denk ik dan dus...

5. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Doordeweeks iedere avond rond een uur of tien, 1 biertje en in het weekend 2 biertjes op een avond. Soms drinkt hij wel eens een ander drankje maar dan wel ipv het biertje. Ik drink eigenlijk nooit tot eens in het jaar ofzo ik hou er niet zo van, krijg er vooral maagzuur van haha

6. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Steeds minder. In het begin toen ik hem leerde kennen was hij dj en gingen we vaak stappen. Toen werd er veel gedronken. Maar de afgelopen tijd is dit echt veel minder. Ik drink vrijwel niet meer en mijn man misschien 1 keer in de maand. Dan wel een stuk of 6/7 baco's maar dat mag dan ook wel. Als ik ga stappen drink ik ook niet meer, in tegenstelling tot vroeger :)

7. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn man drinkt nooit alcohol, ik trouwens ook niet.

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Kratje per week.

Visite drinkt ook nog wel eens van

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Wij drinken beiden niet. Nooit gedaan ook.

Weet niet hoe het werkt met alcohol maar lees hier dat sommige 6 flesjes bier of bijv de man van ts 4x perweek 10 flesjes ofzo opdrinken maar is dat niet ontzettend veel?

10. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Niet zo veel 1 keer per maand een biertje

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mijn man drinkt bijna nooit...alleen als hij uitgaat...dan drinkt ie wel zo'n 7 biertjes.
    Maar is daar dan ook echt al dronken van :D
    Mijn man gaat zo eens in de 3 maanden uit, thuis drinkt ie nooit.

12. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Ik denk zo'n vier per week, bier of baco. Bij een feestje wat meer en zelden doordeweeks .

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    @ts, maar je kan toch niet gaan zuipen op je werk, zelfs al is het in een bar, of zie ik dat nou verkeerd? Stel dat er iets gebeurt, iemand wordt niet goed, vechtpartij, ik noem maar wat, dan is hij degene die beslissingen moet nemen. Nog afgezien van je gewone verantwoordelijkheid voor de kassa en dergelijke. Wat hij misschien ook zegt, na een bier of vijf ben je echt niet nuchter meer. Ik vind het echt onverantwoord en snap niet dat zijn werkgever dit accepteert.

Wij drinken overigens allebei geen druppel. We waren van de week op een feestje, had hij per ongeluk een rode wijn te pakken in plaats van een cola. Nog nooit hem zo vies zien kijken: "dit is azijn!"

14. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Denk gemiddeld 1 of 2 wijn/biertjes per week.

15. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Niks. Geen druppel.

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hmm wij drinken allebei bijna nooit. Ik drink hoogstens een keer op een verjaardag een wijntje en vriendlief drinkt misschien 1 x in de 3 jaar een baco op een feestje. Hij lust geen bier en wijn dus dan houdt het al snel op hihi

17. Tese

Tese Niet meer actief

Hier hetzelfde.

18. Maia

Maia Niet meer actief

soms met vlagen haalt hij een paar flesjes bier en dan gaat het hard maar ook tijden niets. erg weinig dus eigenlijk.

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zijn werkgever drinkt 6 keer zo veel als hem als ie werkt. en ze promoten het juist want met die drinkspelletjes houdt je mensen aan de bar en maak je dus meer omzet. maar hij is niet dronken hoor. hij drinkt meestal kleine glaasjes. maar hij is hooguit licht aangeschoten.

20. happymama

happymama Niet meer actief

mijn vriend drinkt iedere dag 5a 6 flesjes bier , savond na zn werk .hij drinkt zelden fris en als ie dat doet vraag ik of ie ziek is !!!!

Deel Deze Pagina