fruithap/groentehap?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dee, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee

Dee Lid

27 dec 2005
    94
    0
    0
    eindhoven
    Hoi allemaal,

Ik wil binnekort een fruithapje gaan proberen....spannend. Mijn zoontje is nu 16 weken en ik denk dat het nu wel kan. Maar mijn vraag is wanneer op de dag?
    Op dit moment krijgt hij s'morgens om 8u zijn 1e fles, 12u 2e fles, 16u, 20u en nu ook nog een laatste rond 23u maar daar wil ik binnekort mee gaan stoppen.
    Hoe doen jullie dat?

Groetjes
    Dee

2. renata

renata Actief lid

21 dec 2006
    148
    0
    0
    ik zou eerst met 1 iets beginnen OF groenten OF fruit
    dus bijvoorbeeld om 10.00 uur s'morgens fruit erbij...na een aantal weken s'avonds groenten erbij rond 18.00 uur ofzo

3. op t CB raade ze mij aan tot 6mnd te wachten met t hapje,maar youri heeft ook friso hypo allergeen voeding dus daar zal t ook wel aan liggen,maar t is schijnbaar beter voor de darmpjes als je tot 6mnd mee wacht dan zijn ze beter ontwikkeld!

succes

ben wel heel benieuwd hoe t hier is met zn happie..haha

groetjes krulliewullie

4. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

het cb rade mij aan om met groente te beginnen omdat ze dan gewent raken aan de bittere smaak en ze vinden fruti te zoet!

maar ja ken overal wel anders zijn!

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik gaf dan wel BV en gaf op verzoek maar ik gaf altijd rond 15.00-15.30 haar fruithapje en daarna de borst.
    Zo was ze lekker verzadigd.
    Ik heb nog nooit smorgen haar fruit gegeven, altijd in de namiddag tussen 15.00-16.00.

Deel Deze Pagina