Is dit herkenbaar voor iemand? Mijn dochter wil ineens niet meer slapen overdag. Als ik haar in bed leg speelt ze een uur en begint daarna te huilen. Het is sinds een paar dagen nu en ik snap dr niks van. Ze is wel moe daar ligt het niet aan maar ze weigert te slapen. Zelfs als ik met haar ga wandelen valt ze niet in slaap. Herkent iemand dit? Ik zit nu dus de hele middag met een oververmoeid, huilend, mopperig kind...
Ik herken het wel maar als een fase. Levi heeft namelijk net zo'n periode gehad. Ging ook een beetje samen met ziek zijn maar ineens sliep hij echt nauwelijks met aan het eind van de dag een chagrijnig kind. Nu is het ineens weer over en doet weer twee dutjes op een dag. Omdat ik zwanger ben en in die periode ontzettend moe heb ik hem maar bij me in bed genomen tussen de middag. Dan sliep hij wel en kon ik ook tukken. Heb hem daarna weer probleemloos in zijn eigen bed gekregen overdag.
Ja klopt ja 4 augustus! Ja naast mij slaapt ze sowieso niet. Normaal slaapt ze gewoon 2x maar ook nu op dit moment is ze aan het spelen/huilen/drammen. Ze ligt er al va half 11 in maar gaat gewoon niet slapen. Speen spuugt ze steeds uit. Ik hoop echt dat het een fase is ja.