Hier ook wel genoeg gelukkig!! Hij drinkt sowieso in de ochtend ze papfles en in de avond ze warme melk hij heeft er echt behoefte aan dus ik geef het gewoon lekker!! en in de middag bij de lunch wat koude melk en later in de middag wat diksap en water gewoon de hele dag!! en zoals gisteren met het warme weer geef ik hem ook gewoon een rietjesbeker met water of diksap de hele dag en hij drinkt het lekker op!!
Hier geen goede drinker, ik krijg zelfs commentaar van m'n moeder erover. Ze drinkt 150ml warme melk, een halve tuitbeker (met geluk) diksap. En thats it. Soms als het warm is of zomaar drinkt ze d'r hele tuitbeker leeg maar niet vaak. Ik geloof dat ze op het kdv wel ook nog een beker koude melk drinkt maar dat is thuis nog nooit gebeurd, wil ze niet.
Hier ook zo een zuipertje ! Als we de beker niet wegzetten drinkt ze volgens mij heel de dag door (en dan bedoel ik echt elke 5 à 10 min. ). Heb geen idee hoeveel ze op een dag drinkt, maar moet dikwijls haar beker vullen op een dag. Soms drinkt ze zelfs zoveel in 1x dat ze zich verslikt . Ach, beter teveel dan te weinig drinken denk ik dan ! Ze krijgt hier wel enkel water overdag, vind de rest allemaal nog niet nodig . 's Morgens krijgt ze wel een bekertje melk.