haha, hij staat hier niet goed nee, wij hebben ook zo'n ding alleen dan van een ander merk. Mn zoontje kan er goed in zitten, maar vindt het veel leuker om lekker te "zwemmen" op zn buik of op zn rug in het grote bad (klein laagje water natuurlijk). Maar het is leuk voor de afwisseling. Alleen gebruiken we m dus niet zo vaak... Wat kost zo'n ding nieuw?? Wij hebben m gekregen. Als het niet te duur is dan kun je er voor de fun wel een kopen ja!
ik heb hem van marktplaats, is iets simpeler en goedkoper, 19,95 ofzo. Ik vind het erg handig. Ze vindt het hier erg leuk om in te zitten en lekker in bad te spelen. Haar zonder die ring in het badje te laten zitten vind ik nog beetje te eng. Behalve als ik meega in bad. Kortom; ik vind het dus een heel handig ding!
Ik wilde 'm eerst ook kopen, want vond 'm echt super leuk! Heb het uiteindelijk niet gedaan en daar ben ik achteraf wel blij om. De kleine zat al aardig snel en dus kon ik haar gewoon in het grote bad zetten (wel een badmat gekocht zodat ze niet kan uitglijden). Met 8 maanden kroop ze en kon ze ook al zelf gaan zitten, dus denk dat het dan ook niet leuk is om in zo'n stoeltje te zitten.