ik ben nu voor de vierde ronde bezig met ovutesten. De eerste maanden hield ik me strikt aan wat er op de verpakking stond, vier uur voor de test niet drinken en plassen. Maar na een paar rondes ben ik daar wat gemakkelijker in geworden. Nu heb ik deze ronde even een testje gedaan. Eerst twee uur gewacht met drinken en plassen en toen een ovutestje gedaan, daarna heel veel gedronken (echt veel water) en meteen weer een ovutestje gedaan, en wat blijkt?? net zo donker.. Ben er dus bij mezelf achtergekomen dat het niet zoveel uitmaakt hoeveel je drinkt of plast... als de test positief is dan zie je dat dus echt wel meteen
Heb je echt meteen na het vele drinken weer een ovutest gedaan? Het duurt nl even voordat het vele drinken in je blaas terecht komt en ervoor zorgt dat je urine minder geconcentreerd is Maar niet te veel drinken en 2 uren niet plassen ipv 4 is voldoende hoor.
Idd wat Mama079 zegt. Het duurt wel even voordat het water (in dit geval) in je blaas belandt en dus de concentratie van je urine verdund wordt. Maar 4 uur niet drinken, welke ovutesten heb jij dan? Bij mijn gebruiksaanwijzing hebben ze het over 2 uur. Ik doe het uit mezelf wel wat langer, maar ik vind het nogal een verschil.
heb er ongeveer een halfuurtje tussen laten zitten, en moest toen ook echt weer plassen In de bijsluiter van de sensitest staat dat je vier uur van tevoren niet mag drinken en plassen, heb nu die van de Zwanger en kids en daar staat inderdaad 2 uur.
Echt, 4 uur is te lang. PFFFFFFFFFFTTTTTTT vind die 2 uur niet drinken al heel wat. Ik teste 2 x per dag en dronk dus die week veel te weinig, gevolg verstopt raken.