Kruidvat 2 voor 5euro Wie heeft deze voor haar NOD al een gebruikt en hoever van te voren ga ie aan dat het positief was?
Gister en vandaag gebruikt, morgen is mijn NOD, en de test zei: zwanger! (CB digitaal heeft dit nog eens bevestigd)
Op 10 DPO getest bij alle 3 de zwangerschappen en alle 3 de keren positief! Die keren dat ik niet in verwachting was, was de test ook echt steeds hagelwit!
Dpo= days past ovulation. Dus t aantal dagen na je eisprong ik testte 4 dagen voor nod licht posi met kv 2v5
Jeetje dan zou ik dus nu eventueel ook kunnen testen Mijn NOD is 4 jan bij een cyclus van 30 dagen Zucht (mamav2boefies is diep aan het nadenken maar heeft nog zoveel andere dingen aan haar hoofd)
Ik heb 3 dagen geleden een test gedaan, helaas omo wit. morgen nog maar eens proberen!!! Spannnnennnd!!!
Dit geeft inderdaad ook hoop voor mij haha. Heb tussen 1 en 3 januari mijn NOD, maar misschien kan ik dan morgen ook wel een testje wagen, heb ook de kv 2v5. Zit nog in dubio, maar deze verhalen zijn niet verkeerd.... Als je morgen ook test mamav2boefies dan succes met de spanning
nou ik gaat vandaag maar eens even de 2 voor 5 halen!!! (tenzij de rode duivel alsnog vandaag arriveerd)
Zie bij mijn foto's test met 3w4d met avondurine. De testen zijn in mijn geval betrouwbaar en al te doen voor je NOD. Niet zwanger, was ook echt omowit.