Hallo allemaal, Heb vandaag mijn 2e echo gehad. En oh wat was ik zenuwachtig zeg. Maar toen we de kleine frummel zagen met kloppend hartje en al was ik zo enorm blij en opgelucht. Ben zelfs een weekje verder dan verwacht. Wie had er nog meer zo'n mooie foto? (hihi ja vind hem echt mooi) Liefs Belliebel
Gefeliciteerd met je goede echo, is zeker een mooie foto. Ben stiekem ook wel een beetje trots op mijn eigen foto's.
Jou foto's mogen er ook absoluut wezen. Die van 10 weken is erg mooi. Gaaf he om te zien dat het al zo'n minimensje is.
Met mijn 12 weken echo was ik helemaal verbaasd dat het echt al een baby was! Met 8 weken was het alleen nog maar een vlekje! Ik vind echo's zooo verschrikkelijk mooi.. Ik snap echt niet dat mensen er 'niets in kunnen zien' Je ziet toch duidelijk zo'n minibaby?
Ik vind echo's ook verschrikkelijk mooi om te zien. Tja sommige mensen zien er inderdaad helemaal niks in, terwijl je zo duidelijk al het hoofdje ziet en het lichaampje. Maar ach, vind het ook niet erg om uit te leggen wat wat is, kan ik weer een keer extra met me foto's pronken haha.