Hallo dames, Ik heb op 6 en 10 weken een echo gehad bij de verloskundige, nu moet ik wachten tot week 20. Ik vind dat echt heel lang dus ik heb een 13 wk een 2d echo en 17 wk een 3d echo bij een pretecho bureau, direct met geslachtbepaling. Nu vroeg ik me af of nog meer dames zoveel echo's doen. Ik vind 2,5 maand wachten op de volgende echt te lang. Ik weet dat het vroeger niet eens mogelijk was maar nu het wel kan, denk ik waarom ook niet.
Ik heb ook een pretecho tussendoor laten maken anders had ik er nu maar twee gehad, en met de 20 weken dan drie, vond ik te weinig en ik wou graag het geslacht weten dus dan maar met 16 weken nog een echo gedaan . Ik vind het veel te leuk om onze meid lekker te zien trappelen bij die echo's hahaha maar ja zolang ik niet te veel echo's nodig heb betekent het dat het allemaal wel goed zit gelukkig
Met 12 weken, 16 weken, 18 weken en 2 met 20 weken. Ben wel een beetje een uitzondering door mijn voorgeschiedenis en zwangerschap die niet ging zoals het hoort.. Totaal dan ook 21 echo's gehad
Ik heb er tot nu toe 4 gehad, en mijn 20 weken echo zal mijn 5e zijn. Maar net als Loki, uitzonderlijke zwangerschap en voorgeschiedenis, ik loop ook in het zkh bij een hoog risico poli, dus ze zijn daar wat makkelijker.
ik heb er tussen de 10 en 20 weken nog 3 echo's gehad. maar ik loop wel bij de gyn dus ik krijg iedere afspraak een echo. ik zit dan nu ook op echo 16 (of 17) volgens mij.
Nu net met 11,5 week de 1e echo gehad. En de volgende met 20 weken. Daarna alleen nog eentje bij 35-37 weken. En dat is het.. Heb ook niet echt de behoefte aan meer echo's. Ik zou ze aannemen als het gratis was, maar geef er echt geen 50+ euro aan uit
Ik zou maar twee echo's in de hele zwangerschap krijgen, de termijnecho bij 11 weken en de 20-weken echo. Ik heb er een extra gehad, maar die was spoed omdat de vk het hartje niet kon horen.
Ik heb nu 3 echo's gehad. De termijnecho, de 20-wekenecho en ik heb nog een extra gehad ivm placentalocatie. Maar als het goed is blijft het hierbij. Bij onze vk-praktijk doen ze bijv. geen groei- en/of liggingsecho. Alhoewel ze bij mijn dochter voor de zekerheid wel even snel hebben gekeken of ze wel echt met haar hoofdje beneden lag, omdat ze het niet helemaal goed konden voelen.
Ik heb in totaal meer dan 30 echo's gehad. Ben na 30 gestopt met tellen maar ik schat het op 40 echo's. Tot 20 weken heb ik 14 echo's gehad waarvan 1 pretecho. Van 20 tot 35 weken kreeg ik wekelijks echo's en soms was dat 2 keer per week. Van week 35 tot 37 kreeg ik er 3 per week. Ik ben ook een uitzondering ivm mijn voorgeschiedenis en redelijk wat complicaties in de zwangerschap.
Normaal krijg je idd niet zo veel echo's. Wel als je een voorgeschiedenis hebt. Ik heb nu maandag mijn 4e echo. Bij mijn vorige zwangerschappen ook heel veel echo's gehad, alleen bij de 1e niet daar verliep alles normaal enzo.
ik heb nu 6 echo's gehad, inclusief 1 pretecho. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad, dus mocht al met 6 weken bij de gyn komen om een hartje te zoeken. Die was er en 2 weken later mocht ik voor de officiele termijn-echo. Toen kreeg ik 2 weken later weer een afspraak incl. echo, om mijn algemene gegevens en dergelijke door te nemen, een soort intake in het ziekenhuis. Daar had ik aangegeven dat ik liever bij de VK wilde lopen. Toen kreeg ik weer een afspraak incl. echo met 14 weken, waarbij mij werd verteld of ik wel of niet naar de VK mocht en ik mocht naar de VK. met 18 weken een pretecho en gisteren de 20-weken echo. De volgende echo is pas met 30 weken en ik vind het wel even goed zo. Onze kleine reageert heel sterk op prikkels van buitenaf, ze is nu al 1,5 dag druk aan het verbouwen daarbinnen na de echo van gisteren. Nu voelt het allemaal nog heel gezellig, maar r zal vast een moment komen dat ze meer kracht heeft en me zeer gaat doen...
Ik heb er 1tje gehad met 8 weken, 11 weken, 13 weken en de 20 weken echo krijg ik over 3 weken. Een paar extra echos gehad ivm vorige miskramen!
Hier ook niet helemaal gangbaar: 6,5 wkn 8,4 wkn 11 wkn 14 wkn 21,4 wkn (SEO) en vrijdag een GUO met 22 wkn En daarna vast nog een paar bij de gyn waar ik onder controle ben. Als ik niet zoveel echo's zou krijgen, weet ik niet of ik een pretecho zou laten doen, vind het erg veel geld
Tot 20-weken heb ik bij beide zwangerschappen 8 echo's gehad. In totaal heb ik bij elke zwangerschap 20+ echo's gehad. Dit in verband met mijn medische voorgeschiedenis.
Ik heb 3 termijnecho´s gehad! Een met 6 weken, een met 8 weken, een met 12 weken.....En daarna de 20 weken echo.
ik heb tot nu toe 14 echo's gehad , en 1 pret echo . 3 echo's om de termijn te bepalen en de anderen waren bij de gyn ivm n cyste om te kijken of en hoe hij groter of kleiner werd . in 2 weken tijd elke keer wel ff naar ons kindje mogen kijken en foto's gekregen en dan nog de 20weken echo pret echo met 18 weken en 27jni ook weer een pretecho