Ik heb met 13 weken een combinatietest uit laten voeren, deze zou voor eigen rekening zijn omdat ik niet in een risicogroep val. Maar, ik hoefde slechts 6,50 zelf te betalen de rest is gewoon vergoed!
Het is echt heel erg vaag wat er nou wel en niet vergoed wordt en wanneer. Ik zou iedereen willen adviseren om de rekening in te dienen bij de verzekering, ook al denk je dat het niet vergoed wordt. Vaak krijg je het toch (voor een groot deel) terug. Heel vaag.
en als je hem niet bij de verzekering in kan dienen (en die kans is groot) kun je hem wel aftrekken van de belasting waarschijnlijk, dus goed bewaren alles!
Ik moest 150 euro betalen maar ik kan bij mijn verzekering het 1ste consult van de intake alleen terug krijgen (25 euro) Het zilveren kruis betaald er alleen voor als je boven de 36 bent of dat er medische redenen zijn om het te laten doen..
150,00 , dat is best veel. Ik weet dat de combinatietest hier in het ziekenhuis 90,00 kost, wij hoefde hem niet te betalen omdat we in de risicogroep behoorde. Maar scheelt even wel 60,00 zeg...
Dat is inderdaad wel een groot verschil. Ik heb het ook gewoon in een ziekenhuis laten doen, je zou toch zeggen dat die een beetje dezelfde prijzen hanteren.. De test zelf zou komen op 125 euro want ik krijg 25 euro terug van het 1ste consult. Maar dan nog is het wel een groot verschil.
Ja voor 60,00 kan je een hoop leuke spulletjes voor kopen Maar zag dat je ook voor het eerste consult moest betalen..? Een soort intakegesprek ofzo..?
Ja ze rekenen 25 euro voor een intake gesprek, hierin werd door de gyn uitgebreid verteld hoe zo'n test in zijn werk gaat en wat ik ervan kan verwachten... Dit bedrag vergoed de verzekering wel.