Okey, het maakt mij niet uit wat het geslacht van onze baby wordt, zolang het maar gezond is. Maar ik werd wel nieuwsgierig toen ik dit tegen kwam. Bij mij komt eruit: een meisje. Bij de gegevens van mijn moeder: een meisje. Nu ben ik benieuwd wat jullie hieruit krijgen, en klopt het? TheBump.com - Pregnancy, Parenting and Baby Information
Als ik deze maand zwanger wordt dan een jongen. Ik mag begin november testen en zie mijn pendels onder mijn naam Dus ben zeer benieuwd!
Ik heb ook bij mijn moeder toen gekeken.. bij haar klopten 3 van de 4.. dus toch 75 % bij mij zegt die jongen maar ik heb zelf zo een meisje gevoel hihi.. over een paar weekjes ben ik zeker dus ik ben benieuwd
Bij mij klopt het toevallig, slagingskans is dan ook wel hoog hé, 50% Neen ik geloof niet in zo'n voorspellingen.
Bij mij klopt het niet zou een meisje krijgen volgens deze pagina nou heb toch een jongen en nu zou ik een jongen krijgen dus ben benieuwd..
Volgensmij zit er ook verwarring in. Stel je word in december 28 en 'maakt' in april dat jaar een kindje. Dan moet je al bij 28 kijken en april ipv 27 en april omdat de Chinezen bij geboorte meteen 1 zijn ipv 0 zoals wij westerlingen... Bij mij is het dan opgeteld een jongen en zonder deze regel een meisje haha. Helemaal hilarisch, bij de IVF van de tweeling hebben ze na de conceptie 7 maanden in de vriezer gelegen. In de maand van de terugplaatsing was de kalender op een jongen maar tijdens het daadwerkelijk maken en invriezen van het embryo een meisje. Tweeling is dus j/m.
Volgens die kalender zouden we een jongetje krijgen, aanstaande dinsdag kan ik je vertellen of het klopt
Geprobeerd kom alsnog op een meisje haha dus voor mij gaat het niet op maar bij jou is dat wel heel apart leuk jongen en een meisje
Ik heb hier werkelijk niks mee, maar was toch nieuwsgierig! De 2 jongens klopte allebei en dit kindje zou volgens de kalender een meisje zijn! Geen idee of het klopt...over een aantal weken weten we het!
Bij de eerste klopt deze. De 2e zou volgens deze kalender een jongetje moeten worden. Wij weten het (nog) niet. Maar er is een andere versie en volgens die kalender word het nu weer een meisje. Wij zijn benieuwd!
Bij mij klopt hij bij allebei. Wat raar ik heb deze nog nooit gezien, wel andere chinese kalender en daar klopte hij bij de 2e niet.
Bij mijn vorige zwangerschap zou ik een meisje krijgen. Dit klopte alleen niet. Ben benieuwd of het deze zwangerschap wel klopt.
Volgens de kalender zou ik een meisje krijgen, maar vraag me dan af hoe dat bij tweelingen zit? Zaterdag kan ik jullie pas updaten of het meisje wel klopt
Deze verschilt trouwens wel van de kalender hier op ZP. Deze op ZP heeft tot nu toe 3 x gelijk gehad bij mij. Maar nu zegt ZP een meisje en jouw link een jongen.
Ik kom uit op een meisje Heb de leeftijd/maand van mn moeder gedaan, hier kwam ook meisje uit. En de leeftijd/maand van onze eerste, en dat was een jongetje Grappig zeg
Deze kalender zegt een jongen en volgens de echo is het een jongen. Volgende week donderdag opnieuw een echo en dan ben ik benieuwd of het nog een jongen is