Begin toch te twijfelen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tonneke, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Vorige week een echo gehad voor het geslacht. Het was naar mijn mening duidelijk een jongen en de echoscopist zei dat ook. Nou begin ik toch te twijfelen want ik zag twee balletjes en iets er tussen uit steken. Maar hebben ze al wel balletjes met 16 weken, die moeten toch nog indalen of zeg ik nu wat geks? Het waren wel drie strepen haha maar de middelste was erg lang :p
    Heb helaas geen foto

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mijn zoon had ook duidelijk met 17 weken 2 balletjes en een piemeltje :p dus het kan wel hoor en het is nu nog steeds een jongen:p

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik zag met 17 weken echt DUIDELIJK!!!! balletjes en een piemel.. daar kon je werkelijk waar niet om heen. 2 bollinkjes en een sticky:D met 20 weken en de echo's er na niet meer zooo duidelijk gezien als met de geslachtsbepaling.. maar ook ik twijfelde:D wilde het met 20 weken toch nog een keer zien ;) tis nog steeds een overheerlijke boy

4. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

wij willen eigenlijk kamer gaan schilderen omdat we eigenlijk nooit samen vrij zijn. Deze week zijn we een week vrij en Thomas is donderdag naar het kdv. Ach het zal vast wel een jongen zijn/blijven haha

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    wij hadden de kamer toch zo gehouden dat de accesoires eventueel aangepast konden voor een meisje.. (niet zozeer voor degene die kwam:D want t was wel erg duidelijk maar je weet maar nooit:p)
    maar ook voor degene die nu komt..

alles grijs met ijsblauw/licht blauw en wit gedaan. erg mooi geworden.

en ook al zou je blauw kiezen.. kan je dat vaak eventueel ook nog mooi combineren met paars/roze.. dus mocht t wijzigen:D waarschijnlijk niet. dan is er vast wel een mouw aan te passen

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    dit is een echo van vandaag van een meisje..
    en als de echoscopiste ook zei dat het een jongetje is dan denk ik wel dat je er op kan vertrouwen want ze roepen het niet zomaar.

hij mijn zoontje zag je met 20 weken zo duidelijk balletjes en een piemeltje en nu zag je niets behalve 2 mooie streepjes die je vanuit elke hoek op dezelfde plek ziet zitten.. bij een jongetje schijnen de streepjes vaak over dwars te zijn en bij meisjes in de lengte van de beentjes dat zei de vrouw die de echo maakte..

Bekijk bijlage 85271

7. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik heb met 15,1 weken een echo laten maken en het was/is ook overduidelijk een jongen je zag ook echt balletjes en een piemeltje dus je kan er wel vanuit gaan de echoscopist het goed had hoor.

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik had met 17 weken een echo, en er werd gezegt een jongen en een meisje. Met de 20 weken bleek dat ze toch echt beide een jongetje waren.

Als ik jou was zou ik nog even wachten met verven haha

9. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

als je tog niet zeker weet...
    waarom doe je dan nog nog ff een 3d echo bij je in de buurt..
    kijken wat hun zeggen..

ik heb het namelijk ook gedaan bij de 20weken echo zeiden ze het word ene jongen..
    pretecho ook jongen..
    en heb daarna nog ff voor de zeker heid 3d echo laten maken en ook een jongen...

alle 3 de echo's genoeg tijd er tussen gehad maandje of zo hooguit 6 weken:D

Deel Deze Pagina