waarom ik die echo niet meetelt! nou zit eigenlijk zo.. ik krijg een echo van de vk, die zelf niet eens begreep waarom er niets te zien was op het beeld. alles was zwart! en was dus echt 8wk zwanger, toen heb ik niet te horen gekregen dat het goed ging. er was alleen maar verwarring,dat ik aan mezelf ging twijfelen dat ik welzwanger was. dus op dat moment zak je door de grond. en vandaar dat ik die eindelijk niet mee telt, omdt die echo mij alleen maar onzekerheid heeft mij gegeven. en het moment dat ik echt een babytje zag op de echo, was alles goed.. nu zou ik ook niks liever willen horen dat alles goedmet het kleintje gaat
Hier met 6.5 week 8 weken 9 weken 10 weken dit ivm meerdere miskramen en bloedverlies. Nu heb ik een cyste zitten dus zal over 2 weken weer een echo krijgen + de 20 weken echo
hier op medische indicatie veel echos juli mk gehad van 2 beebs en de derde bleek buitenbaarmoederlijk te zitten in november weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in januari aan eileider gopereerd en aangezien ik alleen met hormonen zwanger kan worden nu heb ik om de 2 weken een echo, zoiezo tot de 12 weken en dan zien we wel weer blijf bij de gyn onder controle vanwege de hele geschiedenis en epileptie
Hier in totaal een stuk of 40 echo's gehad. De eerste 3 in de eerste 3 maanden en vanaf toen eigenlijk elke week en ook meerdere keren per week.
Je krijgt normaal altijd twee echo's. Alleen als de vk vind dat je er nog wat mag hebben om een bepalde reden. Ik krijg met 37 weken weer een echo om te kijken of deze baby wel met het hoofd naar beneden ligt. Bij mijn zoontje (17 maand) waren er namelijk 3 vk die zeiden dat hij goed lag maar bleek uiteindelijk toch een onvolkomen stuit te zijn. Om nu verrassingen te voorkomen een 37 weken echo.
eentje met 7 weken 1 dag (medische reden had ondraagelijke steken aan 1 kant dachten ze aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap in ziekenhuis) eentje met 9 weken 2dagen termijnecho (bij vk) eentje met 12 weken en 1 dag (combinatie test) eentje met 15 weken 1 dag omdat ze hartje niet kon vinden kindje speelden verstoppertje (bij de vk) met 15 weken en 6dagen (gelachtsbepalende echo pretecho) dan 20 weken echo (echo centrum) verder weet ik nog niet vind verlopig wel goed