Wij hebben vanavond eindelijk de 20 wkn echo en krijgen dan ook te horen of het een jongen of een meisje wordt. Ik vraag me alleen af, hoe vaak komt het voor dat dit fout gezien wordt....???? Heeft iemand dat ooit gehad?
Ik heb het wel eens gehoord dat ze er naast zaten. Maar zie dat je 22 weken bent dus het zal nu wel duidelijk zijn hoor
100 % zekerheid geven ze ook nooit he.. maar ik heb een pretecho gehad met 17 weken nou kan je vertellen.. er was een ontkomen aan.. het was echt duidelijk een kereltje hoor.. dus denk dat je het echt wel duidelijk kunt zien met een aantal weken verder
met de 20 weken echo van me zoontje was er ook echt geen omtkomen aan.. het was goed duidelijk in beeld dat het een mannetje zou worden haha. vaak is het zo dat jongetjes heel duidelijk te zien zijn en bij meisjes zoeken ze naar 2 of 3 streepjes.. dus zolang ze geen piemeltje en balletjes zien dan is het een meisje. de kans is er altijd dat er een keer een foutje word gemaakt. het is ook maar mensen werk. vaker komt het voor dat een meisje opeens een jongen blijkt dan andersom.
Spannend hee. Bij ons met 20 weken het geslacht gezien en daarna met 28 weken werd het bevestigd, ben soms ook nog bang dat ze het toch mis hebben! Alleen kan ik me niet voorstellen dat het andere geslacht in mij groeit. Gewoon aan vasthouden wat ze hebben gezegd, gebeurd maar weinig dat ze het fout hebben.
en als het gebeurd dat ze het fout hebben..so beat it! ik zou niet teleurgesteld zijn hoor als je een paar weken later hoort van oh nee het wordt toch een...meisje/jongetje.. als het maar gezond is! maar heel veel succes! spannend hoor!
@Liz: Dat is ook wel zo ja! Maar er was bij ons geen fout te maken hoor. Het was echt over duidelijk. Een balzakje met een klein piemeltje er aan!
Vaker iid van meisje naar jongen, omdat ze het dan net voor 3 streepjes aan zien, een jongen is vaak overduideljik te zien. Althans bij die van ons wel, en afgelopen echo weer. Dit zullen we met de 20 wkn echo bevestigd krijgen, val van de bank als het niet zo is.
Een vriendin van mij heeft dit gehad. Er werd verteld dat ze een jongen zouden krijgen en toen ze beviel was het een meisje (dit is al wel een x aantal jaren geleden en niet in NL). De kinderkamer was blauw en alles,zdan sta je even raar te kijken. Je zou nog een keertje kunnen vragen bij een volgende controle echo of een pret echo of ze nog eens willen kijken of het een jongen/meisje is
bij me nichtje hebben ze er naarst gezeten ze zeiden toen dat het een jochie werd en bij de geboorte zat er geen piemeltje aan maar gewoon een spleetje... dordat ik echt zeker van me zaak wilden zijn of het ene jongen of meisje word... heb ik verschillende echos gedaan eerst 20 weken echo pretecho 3 4 d echo en in ziekenhuis ook nog een echo.. iedereen zei gelukkig dat het ene jongen werd terwijl wij onze mond erover dicht gehouden hebben...
Bij mijn zoontje was het ook overduidelijk te zien. Kennis van mij werd bij elke echo gezegt dat het een jongen was, ze beviel toch echt van een meisje.. Bij mijn vriendin andersom, bij elke echo werd gezegt een meisje, en ze kreeg echt een jongen!!!! Zij had alles roze.... hmmmm
Ik heb nu 3x een echo gehad, waar ze elke x 80% een meisje zeiden, nou heb ik over 2 weken nog een echo om zeker te zijn dat het echt een meisje is... ik heb idd te vaak gehoord dat ze het verkeerd hadden...
HIer hadden we met de pretecho in week 26 te horen gekregen dat ween jonegtje zouden rkijgen. ze had het in beeld gebracht. In week 34 kreeg ik een echo bij de gyn en die had een foto van het geslacht gemaakt. Echt alleeen zijn peimetle op een echo, dus extra uitvergoot. WE konden er dus niet meer om heen. Groetjes
Ze hebben het vaker mis als ze zeggen dat het een jongen wordt en dan blijkt het een meisje te zijn. de schaamlippen zijn iets opgezwollen bij meisje en dat lijken dan de balletjes.
onze dame lag met haar benen wijd met de 20 weken echo haha dus het was zeker een meisje. Maar voor het zekere hadden we de babykamer neutraal gemaakt Mijn zusje krijgt over een paar weken een zoon volgens de echo maar ben benieuwd of ze het goed hebben gezien.
Hier ook gebeurt, het werd duidelijk een meisje en 2 week later ineens duidelijk een jongen. Dus heb nu wel mn twijfels zijn het er geen 2??????
uhhhmm tja.. dat is dan een iets grotere verassing als een meisje of jongen.. Vaak weten ze het bij een jongen zekerder omdat je dan ook duidelijk een piemeltje kan zien . Bij een meisje ben je eigenlijk aan het zoeken naar iets wat er niet is.. maar het is nooit helemaal zeker! Bij mijn broer was ook gezegd meisje maar het was wel degelijk een mannetje..
Heb nu van mn kindjes 2 keer hetzelfde gehoord van 2 verschillende artsen. Van 1 kindje hebben we zelfs een 3de keer van een 3de arts t geslacht gehoord wat hetzelfde was als de 2 artsen eerder hadden gezegd. Alleen van kindje 2 kon t niet goed gezien worden. Maar ja, we merken t wel. Welkom zijn ze ten alle tijden.
Ja ze kunnen het zeker mis hebben... Wij kregen de 20 weken echo ... En elke keer draaide ze weg 4 keer een poging gedaan maar nope steeds ging ze anders liggen ... De vk zei, 60% meisje ... Euhmm tja eigenlijk wisten we toen dus nog niets ... Met 39 weken in het ziekenhuis nog allemaal echo's gehad en 1 gyn wilde wel even kijken naar het geslacht .. En jups ze zag een piemeltje en balletjes !! en roets onze beeb draaide zich weer om ... met 39 weken zien ze het echt wel overduidelijk dachten wij dus wij nog een paar echte stoere jongens kleding gekocht ... Mijn gevoel ging ook echt uit naar een jongen ik durfde alles wel blauw te maken en tekopen zeg maar Met 40+3 weken ben ik bevallen van jawel een dochter !!! haha Ik kon alleen maar naar haar staren en een paar min. later zei ik tegen mijn man ... Hoe kan dat nou he ?? haha !! ... Nu laten we met 17 weken een geslachtsecho maken en hopen dat er nou niet zo'n eigenwijsje in mijn buik zit ... En met 20 weken hopen we dan op bevestiging ...