Nou tis zo vanavond om kwart voor 7 hebben we een pret echo.. met de 20 wkn echo twijfelden mn vriend en ik al zo erg.. dus hebben we gezegd.. Nee, we willen niet weten wat t word! Eenmaal thuis hadden we dr een beetje spijt van.. Nu hebben we vanavond weer een echo.. en de twijfel is dr nog steeds! Ik weet echt niet wat te doen.. Pieker me rot.. wel of niet?! Alsjeblieft heeft iemand dit gevoel ook gehad.. help me ff! zou ik dr geen spijt van krijgen omdat ik nu twijfel? ik weet t echt nie.. Onzekere pollewop
ik weet het wat het word maar ik twijfelde niet ik wilde heel graag weten wat het word. misschien willen ze het voor je op een briefje schrijven en in een envelop doen als je dan geen twijfels meer hebt open je de envelop en anders laat je die dicht. suc6
ja dat had ik mn vriend ook al voor gesteld! maar hij wou t dan zelf ook duidelijk op de echo zien.. dus die optie valt af helaas
hoi, spannend zo een pretecho! leuk hoor! maar ja die keus he, wel of niet willen weten of je een zoon of dochter krijgt! wij wilden het beide graag weten en ik moet zeggen dat we er erg blij mee zijn dat we het weten. mijn patner en ik waren beide ontroerd tijdens de echo toen we hoorden wat het geslacht was. en de band met de kleine was gelijk veel sterker als daarvoor! komt omdat we nu thuis de kleine al bij de naam noemen en het dus al veel werkelijker wordt!ook het gericht kleertjes kopen enzo is erg leuk. en het gefantaseer wat die kleine later gaat doen enz. kortom om een lang verhaal kort te maken, wij zijn er erg blij mee dat wij het weten! succes en ik hoop dat het allemaal goed gaat! x joyce
Gefeliciteerd! Wij wilden t niet weten maar wilden t wél op dvd hebben allemaal, dus wij moesten ff onze ogen dicht doen en toen heeft zij t geslacht voor ons er op gezet. En thuis konden we goed onze nieuwsgierigheid bedwingen t was n grote verrassing want ik dacht echt n meisje hihihihi.
Ik vind dat zoooooooo knap dat jedat volhoudt! Het eerste wat ik wilde weten tijdens de echo's was of ze het geslacht konden zien. Nou wij weten het ook hoor Maar Pollewop: GEFELICITEERD!
ik vroeg bij de 20 wk echo al meteen wat het geslacht was. kon niet wachten. ze denken een meid maar 21 mei krijg ik de pretacho en dan weet ik het zeker.