Ik ben 174 lang valt mee maar ik heb een best lange romp. Volgens de verloskundige is dat de reden dat ik een best kleine buik heb voor 31 weken, de baby heeft meer ruimte in de lengte. Ook zegt ze dat de kans dat ik last van mijn rug/bekken krijg heel klein is omdat het gewicht zich beter verdeelt. Herkennen andere langere vrouwen dit?
Ja herkenbaar! Ik ben ook lang, 178, en heb een kleine buik. Ben inmiddels 33 weken zwanger, maar mensen gokken standaard 4-5 maanden .. Ik vind het niet erg, kan me nog goed bewegen Baby heeft bij mij waarschijnlijk meer ruimte om 'breed' te liggen. Nu maar hopen dat ik in de laatste weken niet ontplof..
Ik ben 1.92 en had bij beide zwangerschappen een beste buik. En ook bij allebei last van mijn bekken..
175 en een flinke buik. Met vijfenhalve maand dachten mensen dat ik bijna moest bevallen. Hij begint al vanaf week zes direct onder m'n ribben en je ziet een flinke bult. Vam zowel baby als darmen. Ook een lange romp trouwens. Wel wat last van bekken gehad maar dat is inmiddels weer weken geleden. Ik probeer gewoon zoveel mogelijk rustig te wandelen. Gaat nog prima.
Ik ben 1,88 en heb een hele grote buik (maar mijn baby is ook extreem groot). Mensen vragen of ik al overtijd ben, maar moet nog 6,5 week. Maar ik heb verbazingwekkend genoeg idd helemaal geen last van mijn rug. Ik heb een versleten onderrug dus ik dacht daar ook pijn te krijgen maar echt nog geen last gehad daar iig
Hier 1.92 en ik had toch wel een redelijke buik. Wel een heel relaxte bevalling gehad, schijnt bij lange vrouwen sowieso makkelijker te gaan.
Ik ben 1.79 en bij beide zwangerschappen had ik een kleine buik. Ook in deze zwangerschap heb ik nog maar een klein buikje. Ik vind het heeeeerlijk! Geen dikke buik die in de weg zit. Ik heb alle zwangerschappen ook van voor gedragen. Ik had tot het einde nog een taille. Vorige zwangerschappen wel veel rug en bekkenklachten. Nu nergens last van!
Ik ben 1.85m en mijn verloskundige zei precies hetzelfde. Ook door sterke buikspieren. Aan de ene kant is een buikje natuurlijk leuk, maar weinig lichamelijk klachten en snel weer fit zijn na de bevalling tellen voor mij zwaarder Ben nu pas 16 weken, maar nog altijd weeg ik minder dan voor de zwangerschap. Niets te zien nog!
voor mij wel herkenbaar, ben 1.78 en nu bijna 40 weken zwanger maar ook relatief kleine buik en voel me verder heel fit, geen rugklachten etc!
ik ben 1.70 en ook een klein buikje en nog niet ontploft. nu 35 weken dus vraag me af of het echt aan lengte ligt...
Ja hoor, voor mij ook herkenbaar. Ik ben 1.90m en morgen 36 weken zwanger. Dit is een foto van gisteren. Ik vind het aan de ene kant wel jammer. Had graag zo'n mooie grote ronde buik gehad. Maar aan de andere kant ook wel fijn dat het me niet in de weg zit.
Had ik ook. Ik ben 1.75 m. Op deze foto was ik 37+2 weken zwanger, 10 dagen later ben ik bevallen en m'n buik was toen niet heel veel groter
Oh jee dit vind ik niet zo leuk om te lezen. Ben nu 5 maanden en er mijn buik is echt nog zo klein. Ben 1,76m. Als ik niet vertel dat ik zwanger ben, dan ziet nog steeds niemand het.
ik ben 1.80 lang en ook ik moet mensen echt vertellen van mijn zwangerschap anders zien ze het niet. morgen 22 weken zwanger. Ik vind het niet erg hoor als mijn buik niet super groot gaat worden!
Hier 1.82 en wel normale buik. Hij kwam wel vrij laat. Vooral voor een tweede. Pas ruim na 20 weken begon je het goed te zien. Daarvoor eem bolletje.
Oja en je kunt zeker wel last krijgen van bekken! Ik had het erg rond 20 weken. Maar di was maar 2 weken ofzo gelukkig... Daarna geen last meer gehad.
Ik ben maar 1.60m en kreeg bij mijn vorige zwangerschap al maanden van te voren te horen "weet je zeker dat er geen twee in zitten?" en "wanneer ben je uitgeteld, pas over 3 maanden? Dat gaat je nooit lukken". De verloskundige gaf inderdaad aan dat ik niet veel ruimte in de hoogte heb, dus dat mijn buik wel naar voren moest komen. Dat was behoorlijk zwaar op het eind.
Totaal niet. Ik ben 1.83 en had beide keren een reuze buik. En vanaf heel vroeg in beide zwangerschappen bi en last van mijn rug.