Hoeveel "echte", dus goede vrienden heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Merlijn, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel echte, dus goede vrienden heb je?

1. 0 vrienden

2. 1 goede vriend of vriendin

3. 2 goede vrienden of vriendinnen

4. 3 goede vrienden of vriendinnen

5. 4 goede vrienden of vriendinnen

6. 5 - 7 goede vrienden of vriendinnen

7. 8 - 10 goede vrienden of vriendinnen

8. meer dan 10 goede vrienden of vriendinnen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. megacarls

megacarls Niet meer actief

Hier een vriendengroep maar als ik kijk bij wie ik echt met mijn dingen terecht zou kunnen dan zijn dat 3 meiden uit de vriendengroep (van de 5). Daarnaast nog een losse goede vriendin.
    De vriendengroep bestond al voor we kinderen kregen. De losse vriendschap is ontstaan nadat L is geboren. We kenden elkaar via een forum en via het ziekenhuis waar we allebei in de mmm zaten. Nadat L heel plotseling overleed zijn ze een keer op bezoek geweest en sindsdien kan ik daar alles kwijt en ik hoop zij ook bij mij.

2. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    2 échte goeie vriendinnen. Daar kan ik altijd op vertrouwen!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb 1 goede vriend.. bijna 30 jaar inmiddels al... zon vriendschap dat je aan een half woord genoeg hebt.. dat je elkaar paar jaar niet hoeft te spreken maar als je elkaar dan spreekt, gaat het gesprek gewoon door waar je paar jaar geleden gebleven bent.. van wie ik zeker ben dat wij voor elkaar door het vuur gaan.. en dat als wij straks 80 zijn en nog in leven zijn... er nog steeds voor elkaar zullen zijn..

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Er zijn maar 2 mensen die ik midden in de nacht op zou durven bellen, als er iets is. Dat is mijn broer en een vriendin die ik hier op zwp 7 jaar geleden heb leren kennen.
    Dat noem ik vrienden waar je op kunt bouwen en vertrouwen.

Deel Deze Pagina