Hoi meiden, Ik heb deze maand de eerste cryo terug gekregen van de 2e icsi poging. 8 dagen na tp en vandaag (10 na tp) heb ik getest en test ik heel licht positief. Het 2e streepje kwam beide keren net binnen de 5 minuten maar was dan wel nog heel licht. Maar wel aanwezig. Daarna worden ze iets donkerder maar dat is dan niet binnen de 5 minuten. Ik heb getest met Kruidvat 2x5 Wanneer ik ze binnen de 5 minuten vergelijk zijn ze even licht maar als ze opgedroogd zijn is die van vandaag duidelijk donkerder dan de eerste test. Zijn er anderen die dit ook hebben gehad of wat moet ik hier nu van denken. Een aantal maanden terug heb ik een vroege miskraam gehad, vandaar dat ik een beetje gestrest ben.
Ik heb nog nooit een streepje gehad, zelfs geen licht streepje, zelfs niet een halfuur later. Dus ik zou zeggen dat het best kan zijn dat het positief is. Morgen nog eens testen?
nouja hij loopt op, dus dat lijkt me wel een positieve test. kv word sowieso pas laat de uiteindelijke kleur
Kruidvat 2v5 staat resultaat aflezen na 5 min Ik vind hem al duidelijk, hopelijk gaat hij nog meer knallen!
laney volgens mij "ken" ik je nog van hele tijd geleden toen ik net begon op zwangerschapspagina. ik lees dat je waarschijnlijk zwanger bent ? gefeliciteerd meid!!! ik hoop dat de streep mooi met de dag donkerder is geworden. liefs