Clomid na een miskraam

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Saartjee, 14 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Dag dames, Na 1,5 jaar op eigen kracht proberen blijk ik pcos te hebben met regelmatige cyclussen. Na de 2e ronde clomid ben ik zwanger geraakt maar dat was van korte duur. Nu mag ik na de miskraam over een paar dagen weer opnieuw beginnen. Wie is er na een miskraam weer opnieuw zwanger geraakt met clomid? En hoe lang heb je er over gedaan? En welke meiden gebruiken nu nog steeds clomid en hebben zin om gezellig te klachen?

2. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

11 mei 2013
    1.725
    853
    113
    Hoi,

Ik wil graag meepraten. Lijkt me best heftig met clomid zwanger worden en een miskraam :(. Sterke!

Ik heb 2x clomid gebruikt. 1x clomid 50 heeft niets gedaan en 2x keer clomid 100 en er groeide 4 eitjes. We zijn er niet voorgegaan, omdat de kans groot was voor meerlingen. Ik wacht nu op mijn menstruatie, als die doorkomt gaan we weer verder!

Volgende ronde ga ik waarschijnlijk om en om clomid 50 en 100 gebruiken. Ben benieuwd.

3. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Spannend. Ik heb vaak gelezen dat vrouwen dan 75mg mogen. Misschien is dat voor jou ook een optie?

Ik had zelf met eerste ronde 2 eitjes. Uit bloedtest week later bleek dat er 1 was gesprongen. De tweede keer had ik 1 eitje. Ik hoop nu echt heel erg dat de 3e keer beter zal gaan want ben er wel een beetje klaar mee nu

4. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Hoi ik heb nu 8 rondes clomid 50 mg gebruikt en ben in feb dit jaar zwanger geraakt, helaas van korte duur en is een mk geworden. Daarna nog een aantal keer clomid gebruikt helaas tot nu toe niet zwanger geworden. Volgende ronde mag ik eindelijk met injecties beginnen. Bij mijn zoontje in de eerste ronde met clomid zwanger geraakt. Nu helaas al bijna een jaar bezig voor een 2de. Hopelijk is het snel raak voor ons :thumup:
    Hadden jullie ook zo last van mood swings?

5. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Oh wat vervelend van je mk en dat het nu zo lang duurt :(
    Ik heb zelf helemaal geen bijwerkingen dus daar bof ik ook echt mee.
    Volgens mijn fertiliteitsarts heeft het ermee te maken met je hormonen. Als je hormonen uit zichzelf verstoord zijn dan kan je bijwerkingen krijgen van de clomid, omdat echt alles anders wordt. Dus misschien is dat het..

Deel Deze Pagina