Hoeveel eenheden hormonen spuiten?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kramertje, 11 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Ik krijg ook duphaston en ik drink ook elke dag granaatappelsap haha. En iedere avond een magnesium voetenbadje. Het is inderdaad een kans, maar ik durf gewoon niet teveel te hopen op die ene kans, uit zelfbescherming.

Kramertje vindt dit leuk.
  2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Beter he die duphaston tabletten dan die kledderige bolletjes :thumup:
    Een magnesium voetenbadje...?? Deze kende ik nog niet. Wat doet dit??
    Ja ik ken het, ik ging ook altijd van het slechtste senario uit, dan kon het alleen maar meevallen. Inderdaad zelfbescherming. Het is ook zo'n spannend proces, vreselijk.

Hoe voel je je nu?

3. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Het is niet heel spectaculair, maar op die manier wordt magnesium direct opgenomen (beter dan supplementen) en vult het je magnesium aan. Stress en moeheid schijnen magnesium te vreten, en daar heb je vaak wel last van tijdens zo’n traject. En een voetenbadje is ook gewoon chill ;)

Ik voel me wel goed, op de dag vd terugplaatsing nog wel een beetje teleurgesteld en verdrietig, nu is dat wel redelijk weg en merk ik dat ik toch een beetje hoop op deze heb. Afwachten maar..

Wanneer start jij weer?

Kramertje vindt dit leuk.
  4. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Oh maar kende ik echt helemaal niet. Gebruik je dan iets van poeder hiervoor? Ga ik dan ook eens proberen in de wachtweken, net wat je zegt vooral de stress.....

Rot he als je zo'n gevoel hebt, alsof het bijna voor niks is geweest. Maar toch proberen (ik weet hoe moeilijk het is) positif te blijven!b Een kans is een kans :)

Ik ben afgleopen vrijdag gestart, eindelijk na een cyclus van 4 weken 6 dagen (1e echte cuyclus na onze miskraam) is mijn menstruatie doorgebroken. Vrijdag begonnen met de decapeptyl en gisteren de 1e menopur gezet. Vindt het ook weer spannend hoor.....

DR87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina