bij puregon zitten tussen eenheden, ik reageer onvoldoende op 75 (nu misschien toch weer wel, want 75+ was 4 eitjes en dus afbreken) en teveel 112, en met de prikpen is 112 na 75, bij puregon heb je 75, 75+, 75++ 100, 100+ 112 enz
Hier ook een ex Gonal F verslaafde Die pen is waanzinnig .... en duur ook ruim 450 euries! Ha, de verzekering is bij ons zeker niet blij geweest ! Ik had per behandeling toch wel voor zo'n 2000 euro in de koelkast liggen. Ik zou gaan voor de pen.
nou gister de gonal opgehaald. Ik vroeg het nog aan de medewerker daar, maar zij kon ook niet zeggen om hoeveel eenheden het gaat. Ook op het recept van mijn ferarts staat het er niet op. Dus weet ik nog niets... maar ja als ik onig wordt moet ik toch het zh bellen, kan ik het meteen vragen.
Neem de pen mee naar het ziekenhuis en daar zullen ze je laten zien hoe of wat, dan kunnen ze ook opzoeken hoeveel jij moet spuiten. Dat verschilt namelijk bij iedereen. Succes!
ik weet wel hoeveel ml ik moet spuiten, namelijk 10. Maar geen idee hoeveel eenheden dat zijn. Ik denk of 37,5 of 75. Lees veel op het net dat dit meestal de begin eenheden zijn...