Hoeveel eet jouw partner?

Discussion in 'De lounge' started by justme1974, Feb 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Helemaal niks noppes :D Maar niet schrikken want dat komt doordat ik geen partner heb.

2. urmylove

urmylove Niet meer actief

Ik ben zelf kok, en mn vriend eet best veel, maar vind ik niet erg. Heeft hij nodig. Hij is beroeps militair. dus in het veld bijvoorbeeld eet hij harstikke ongezond! en zodra hij thuis is probeer ik zoveel mogelijk gezond. smorgens, smiddags en savonds goed eten, toetje, en nog wat lekkers eventueel erna.. verder veel vocht, pakken sap vliegen er doorheen. :)
    Ik hou zelf ook erg van eten (goh) maar beide zijn we absoluut niet te dik :)

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Voor mij is het genoeg ik ben jaren door de medische molen getrokken er ik ben helemaal gezond ik kan alleen niet goed eten. Ik eet evenveel als een gemiddelde peuter. En dat doe ik al 15 jaar het niet zo dat het komt door de zwangerschap. Ik moet de hele dag eten maar na een appel zit ik 1,5 uit stampvol en dan neem ik weer iets anders. Het is niet dat ik niet wil maar ik KAN gewoon niet meer eten

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier 2 beschuiten als ontbijt, 4 boterhammen tussen de middag, 2 stuks fruit per dag en 's avonds eerst meestal 2 borden.
    Hij ging alleen toch echt wat aanzetten, dus nu beperkt hij zich tot 1 bord en merkte na een tijdje dat hij ook tussendoor minder honger had... ;)

5. Within

Within Niet meer actief

Hier 8 boterhammen per dag + een avondmaaltijd die het dubbele is van de mijne. Hij drinkt verder 2 pakken sap en een fles cola per week, elke avond warme chocolademelk dus ook nog een pak melk per week erbij. En dan nog de snacks en fruit.
    Hij heeft standaard dropjes bij zich, doet 2-3 weken met een zak.

Hij is wel 1.97 lang en doet ook veel fysiek werk. Dus hij heeft het nodig :)

6. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Hier een man die alles eet wat los en vast zit.

Als ikkoek, snoep, chips en dat soorrt dingen haal, is het zo gauw op, soms verstop ik wat voor mezelf ;)

Denk dan wel aan een zak chips per dag, op die zelfde dag komt daar nog brood bij (tosti's) appel en banaan, prakkie, niet 1 koek maar doe maar 4, eigelijk standaard gaat savonds rond een uur of 8 de frituur aan, groot bord patat met een aantal frikadellen en loempia's

Er gaan sowieso 6 flessen cola (2 lr flessen) per week doorheen. ( voor hem)

Soms word ik helemaal gek van hem met dat eten, het is toch best veel???

En dat te bedenken dat hij 1.95 lang is en maar ongeveer 80 kilo weegt.

je zou me niet geloven als je hem zou zien wat hij allemaal eet.
    Oke hij heeft werk waarbij hij alleen maar loopt en sjouwt. Maar toch

Paar maanden terug woog hij maar 70 kilo! Bij de dokter geweest, maar hij is gezond, gewicht is nu gelukkig wat omhoog

7. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Wow. Elke avond de frituurpan? Ik heb er niet eens een joh. Vind je het niet moeilijk om dan NIET mee te eten? Ik krijg al lekkere trek als ik zo'n frituurpan ruik.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Vraag me af hoe gezond hij werkelijk is

Vet gaat ook om de organen zitten...

Brrrr...wat een dieet zeg.

Mijn man eet naar wat hij doet. Doet hij veel...dan eet hij meer en doet hij weinig dan eet hij weinig.

9. MeineLiebe

Nee ik heb er geen moeite mee, toen we net met elkaar gingen, eet je automatisch mee, maar nu denk ik alleen maar gatver weer die pan aan?!

10. MeineLiebe

Ik weet het, zeg dit ook zo vaak tegen hem, daarom hem toen echt gestuurd naar de huisarts.

Dokter 'schrok' in eerste instantie wel, zoveel suikers en dan nog zo afvallen, heeft hem direct met spoed laten bloedprikken en al dat soort dingen, kwam helemaal niets uit, alles was goed, dus het had voor hem geen zin om er verder iets aan te laten onderzoeken

11. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ochtend om 5u brinta, rond 9u op werk 2 boterhammen, tussen de middag op werk 3 boterhammen en een banaan.
    Hij is pas na 18u thuis dan eet hij een flinke portie avond eten, rond 20u een sinasappel of kiwi. Meestal 'savonds nog een schaaltje chips of en koekje en om 22:30 moet ik hem van de bank oprapen en naar bed sturen...

12. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    2,951
    0
    36
    Veluwe
    Mijn vriend heeft helaas een hekel aan eten :x
    Ontbijt doet hij niet aan, lunchen alleen af en toe onder het werken en het liefst slaat hij het avondeten ook nog eens over. Neemt liever een koekje of chips. Als hij wel avondeten eet, is het alleen maar vlees.
    En altijd maar zeuren dat hij het zo koud heeft en zo moe is *zucht*

13. Triskele

Triskele Niet meer actief

Zo irritant als ze zeuren maar er niets aan doen, ik zou daar hor en dol van worden!

14. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Mijn vriend eet VEEL! Echt HEEL veel.. Snap naar acht jaar nog steeds niet waar ie het laat. Hij heeft een atletisch lichaam en is rond de 2 meter.
    Sowieso heeft hij acht boterhammen mee naar zn werk en drie stukken fruit. Hij loop eigenlijk de hele dag te kauwen. Met het avondeten komt alles op. Tegen 22.00 uur heeft meneer meestal weer trek.. Wel probeert hij (ookal lukt het niet altijd) gezond te eten.

Soms ben ik daar best jaloers op. Als ik iets te veel eet zit t gelijk op mn heupen. :(

15. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ook niet gezond.

Misschien kan hij eens naar een diëtist gaan?

Zo pleeg je roofbouw op je lichaam. Net zo slecht als teveel eten, te vet eten of roken

16. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

1 brood per dag, 2 pakken melk per dag, en veeeeel avond eten. Hij sport wel heel veel.

17. Milujem

Milujem Niet meer actief

Hier eet hij elke dag 2 boterhammen in de ochtend. Met hagelslag óf palingworst. En in de middag soms 2 tot 3 boterhammen met ei als hij thuis is. Naar het werk neemt hij ook 2 boterhammen met vleeswaren mee.
    Tussendoor is een Sultana en altijd 3 stuks fruit op een dag.

Avond, 1 tot 2 borden. Hangt af van wat we eten. Als we aardappels, vlees en simpele groenten eten, eet hij 1 bord. Bij lasagne, patat, pasta, eenpansmaaltijden, stamppoten of iets dergelijks, eet hij meestal 2 borden.
    Hij eet wel vaker spul uit de frituurpan, maar daar ben ik niet zo'n fan van. Als hij dat dus in het weekend doet, eet ik meestal met mijn dochter iets anders.

18. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    sochtends en smiddags brood en op zn werk altijd iets bami, nasi kip/groente gerechten
    Vaak als ie snachts thuis komt iets van chips of nootjes gaat ie altijd nog ff tv kijken..
    Hij probeert wel zo nu en dan een banaan of sinasappel mee te nemen naar werk..
    Op vrije dagen eet hij wel meer tussendoortjes tis wel een lekker bek dus visje patatje lunchje hier en daar

Is een tijd wel te zwaar geweest ( met mij mee gaan zwnageren :p)

maar sport alweer bijna een jaar bijna elke dag, dus hij is nu op goed gewicht

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Man staat op half 6 op. Gaat om 6 uur de deur uit. Ik geef hem 10 boterhammen mee naar zijn werk met gekookt ei, filét american, ham en hagelslag. Hij neemt 3 blikjes cola mee en 4 pakjes caprison. Hij lust geen koffie en geen thee. Hij neemt af en toe een glas water.. of een beker melk.. maar voorderest alleen cola. S avonds eet hij een flink bord avondeten (aardappels & groente) met 2 stukken vlees. Als we nasi ,bami, hete kip, kip kerrie, kip cashew of iets dergelijks eten eet hij met gemak 2 borden. Hij snoept nooit. eet misschien 1x in de 2 maanden een zak paprika chips leeg. Of heeeeeeel af en toe een stuk chocolade. In het weekend eet hij s ochtends 4 boterhammen met 3 gebakken eieren, geen lunch en s avonds een patatje of brood.

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hij ontbijt met Brinta of met 2 boterhammen
    10:00 2/3 boterhammen
    12:30 3/4 boterhammen
    15:00 ontbijtkoek
    17:00 gezond avond eten
    rond 20:00 uur krijgt meneer honger en gaan de toastjes e.d. de mond in.
    Hij eet dus verschrikkelijk veel hihi

Share This Page