Hier 3 tot 6 per week per persoon dus vriend en ik. We eten het alleen maar als we uitsmijters maken of eieren met spek en broodje en als ik eigeren maar dan maak ik er 3 voor mij, 3 voor vriend. Rond pasen wel regelmatig hardgekookte eieren maar ik koop ze al geverfd en hard gekookt. Rond pasen he, als we willen begint dat al in februari tot tja,...wanneer is pasen? Zijn ook soms weken bij dat. We geen eieren eten
Het voedingscentrum is zeker wel achterhaald.. Voedingscentrum gaat nog steeds uit van een eetpatroon met heel veel brood en graanproducten en melkproducten en weinig vetten (dus veel margarine) terwijl steeds meer onderzoeken laten zien dat het helemaal niet zo gezond is om zoveel tarwe en koolhydraten te eten.. Als ik kijk naar wat ik volgens het voedingscentrum zou 'moeten' eten zouden dat 6 sneetjes brood zijn en daarbovenop nog aardappelen/rijst/pasta.. Ik zou niet eens weten wanneer ik zoveel brood zou moeten eten! En oh ja, vergeet ook niet wat voor invloed Unilever heeft op het voedingscentrum...
Haha moest wel gniffelen om je reactie, je ziet de getallen inderdaad steeds hoger worden. Sommigen eten best veel eieren weg zeg, jeetje. Ik eet er ongeveer 2 of 3 in de week.
Je weet niet waarom mensen zoveel eieren eten he Ik doe aan een koolhydraat beperkt dieet, en eet veel eiwitten. Daarom dat ik zo op 2 eieren per dag kom. Wil mijn lichaam niet te veel tekort doen.
Ook zijn er mensen zonder een bepaald dieet die veel eieren eten. Ach ja zolang de gezondheid dit toe laat en iemand ze gewoon lekker vindt, waarom niet. Mn schoonvader at ze of beter gezegd slurpte ze rauw (eek) weg