Hoeveel eieren per week?

Discussion in 'De lounge' started by bloem82, Jan 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier 3 tot 6 per week per persoon dus vriend en ik.
    We eten het alleen maar als we uitsmijters maken of eieren met spek en broodje en als ik eigeren maar dan maak ik er 3 voor mij, 3 voor vriend.

Rond pasen wel regelmatig hardgekookte eieren maar ik koop ze al geverfd en hard gekookt. Rond pasen he, als we willen begint dat al in februari tot tja,...wanneer is pasen?

Zijn ook soms weken bij dat. We geen eieren eten

2. minon

minon Niet meer actief

Er bestaan pakjes eiwitten. Die staan volgens mij bij de melk in de supermarkt.

3. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

Mar 20, 2013
    2,583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Het voedingscentrum is zeker wel achterhaald.. Voedingscentrum gaat nog steeds uit van een eetpatroon met heel veel brood en graanproducten en melkproducten en weinig vetten (dus veel margarine) terwijl steeds meer onderzoeken laten zien dat het helemaal niet zo gezond is om zoveel tarwe en koolhydraten te eten..
    Als ik kijk naar wat ik volgens het voedingscentrum zou 'moeten' eten zouden dat 6 sneetjes brood zijn en daarbovenop nog aardappelen/rijst/pasta.. Ik zou niet eens weten wanneer ik zoveel brood zou moeten eten! ;)
    En oh ja, vergeet ook niet wat voor invloed Unilever heeft op het voedingscentrum... ;)

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    1 per maand ofzo, ben niet zo gek op ei (wel door cake enzo maar die tel ik niet mee).

5. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina

Haha moest wel gniffelen om je reactie, je ziet de getallen inderdaad steeds hoger worden. Sommigen eten best veel eieren weg zeg, jeetje. Ik eet er ongeveer 2 of 3 in de week. :)

6. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Je weet niet waarom mensen zoveel eieren eten he :) Ik doe aan een koolhydraat beperkt dieet, en eet veel eiwitten. Daarom dat ik zo op 2 eieren per dag kom. Wil mijn lichaam niet te veel tekort doen.

7. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ook zijn er mensen zonder een bepaald dieet die veel eieren eten. Ach ja zolang de gezondheid dit toe laat en iemand ze gewoon lekker vindt, waarom niet.

Mn schoonvader at ze of beter gezegd slurpte ze rauw (eek) weg :$

8. tuc

tuc Niet meer actief

Maar 2 eieren per dag vind ik nog niet zo bizar..wel heel veel;)

Share This Page