Innestelingsbloeding of menstruatie???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nic 72, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve dames,
    Morgen is de tp van mijn emmie precies 14 dagen geleden, alles gaat in principe naar wens (hoop ik).
    Nu ga ik gisteravond naar het toilet en bij het afvegen zit daar een bruin propje slijm aan het papier!! Ik schrok me lam, ik weet wel dat niet elke icsi poging eindigt in een zwangerschap, maar toch...de hoop is zo groot...Nu heb ik mezelf gerustgesteld met de gedachte dat ik gisteren een inwendige echo heb gehad (voor OHSS) en dat het daar waarschijnlijk door kwam. Dus 2 utrogestans ingebracht en naar bed gegaan.
    Vanochtend had ik een paar lichtbruine vlekjes op mijn maandverband, 5 kleine vlekjes, geen echt bloed, meer de kleur van koffie met een flinke scheut melk.
    Gewoon gaan werken, rond een uur of 10 weer naar de wc en opnieuw een paar van diezelfde vlekjes.
    Een gewone ongi zet bij mij veel sneller door. dat is binnen een paar uur echt een rode zondvloed.
    Wie kan mij zeggen hoe een innestelingsbloeding er uit ziet en wanneer je die zou moeten hebben???? Ergens op het internet las ik dat een innestelingsbloeding optreedt tussen de 3e en 5e dag na de tp, daar ben ik dus al ver voorbij.
    SH*T, ik begon net hoop te krijgen........
    Wie o wie heeft een innestelingsbloeding gehad en kan mij uitleggen hoe dat uitziet???
    Na een hele beroerde icsi-ronde, met alle bijwerkingen die je maar kunt hebben, had ik me eigenlijk er op ingesteld dat het deze keer niet ging lukken. Maar aangezien ik a.s. maandag had mogen testen en die dag rap begon te naderen kreeg ik hoop.....
    Dat vind ik het meest ellendige aan de hele icsi, niet de hormonen en niet de punctie en niet de OHSS maar de hoop....en de teleurstelling..

2. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    hoi,

Ik heb dan wel geen innestelingsbloeding gehad (zoals je vroeg) maar hoop voor je dat het niet doorzet in menstruatie.

Het hoeft ook niet perse een innesteling te zijn, maar wie weet is het gewoon nog wat oud bloed (je beschrijft het als bruinig).

Wil je veel succes wensen, kan me zo voorstellen dat je hoop hebt. Die onzekerheid is het ergst.

3. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hier ook nog een reactie voor je..
    Ik heb ook geen ervaring met innestelingsbloeding..
    Na het lezen van je verhaal ben ik wel bang voor het ergste. De utrogestan kan het doorzetten van de menstruatie namelijk ook nog tegenhouden, dus dan is je ongi echt anders dan anders.
    Je kunt er wel alvast een test tegenaan gooien, want je zit nu dus al op dag 13 na tp, mij is ooit gezegd dat als ie dan negatief is hij ook niet meer positief wordt....

Ik hoop nog voor je natuurlijk!!!

xxx

4. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jootje, ik ga nu naar de appie een test halen. dankjewel. Ik heb er zelf ook al aan gedacht maar ik dacht dat het te vroeg was om te testen. En dat ik het eigenlijk niet wil weten als het niet gelukt is, maar ja, dit is ook niet te doen, ik check nu elke 3 minuten mijn verbandje.

5. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    suc-6 Nic72 hoop dat je goed nieuws hebt!

6. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Oh, ik hoop voor je dat het positief nieuws is...

xxxx

7. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou, ik heb mijn antwoord.
    Het was idd een beginnende menstruatie.

Ik ben een test gaan kopen en toen ik weer thuis was en er overheen wilde plassen zag ik al aan het verband dat het ondertussen een menstruatie geworden was.
    Toch maar getest, niet zwanger.

Ik zal mijn onderschrift maar aanpassen

Wat is het toch een Kl*(@zooi. :x

Morgen ziekenhuis bellen.

Dank je wel voor de lieve reacties.

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oh Nic............. :( G*dver...................
    Hele dikke knuf voor je meid...........!!!

9. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel Esser, ik heb je net terug geantwoord in 2e kindje topic.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nic@ Meis wilde je even een knuf brengen !!

Meis niet iedere vrouw heeft een innestelling hoor.
    geef nog niet op he hoe moeilijk ook.

11. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    dikke cyberknuf voor jou Nic!

12. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je, Genesis, ik kan hem goed gebruiken.

Maar we zijn er nog niet.
    Vanmorgen ziekenhuis gebeld, als ik vanmiddag bij de apotheek nog femodeen kan krijgen mag ik morgen alweer starten. Nu heb ik toch nog 1vraag, IK BEN NIET MEER ONGESTELD!!! en nu?
    Ik gooi nu even mijn gedachtes eruit, was t dan wel een echte ongi? T heeft dus alles bij elkaar nog geen halve dag geduurd! Toen ik vanmorgen naar t toilet ging was t bijna niks, toen dacht ik dat dat kwam omdat ik uit bed kwam en de hele nacht plat had gelegen. Toen ik daar net eer ging was er nog steeds niks.

Ik heb gisteren wel getest en die was negatief. Maar ik heb wel vijf dagen te vroeg gdtest, maakt dat idts uit aan de betrouwbaarheid van het resultaat van de test???
    Wat kan ik nu het beste doen?

13. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik zou voor zekerheid het zkh bellen..
    Je ongi is altijd wel een beejte anders na een behandeling hoor, dus waarschijnlijk niets bijzonders en komt het een dezer dagen weer op gang, maar misschien is dag 1 wel een beetje anders nu ivm femodeen, vandaar dat ik het zkh even zou bellen..

SUCCES

xxx

14. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    bespreek het met je behandelend arts? Ik wil je geen valse hoop geven maar sommige vrouwen (gelukkig zijn we allemaal zo lekker verschillend pffff) kunnen bij een zwangerschap tijdens de momenten dat je eigenlijk ongi moest worden een beetje bloed verliezen. In je lichaam worden er nl stoffen aangemaakt die dat signaal van een eisrpong blok. waardoor je dus ook niet meer ongi wordt.

Ik heb er wel eens over gelezen en het advies was toen door een of andere gyn. om voor de zekerheid na een week weer te testen. Want ook niet alle vrouwen maken in week 4 zoveel HCG aan dat de test positief uitvalt. (de meeste wel maar ook hierin zijn weer uitzonderingsgevallen)

Wellicht kun je vragen of ze in het ziekenhuis je bloed willen prikken dan weet je het in ieder geval zeker?

Veel suc-6 meid misschien toch nog een wonder wel flink balen dat je nog in onzekerheid zit!

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bij mij begon zo met de Utrogestan mijn menstruatie. Heb 4 dagen een beetje bruinig verlies gehad en pas na 4 dagen brak het ook echt door.

Utrogestan kan de boel tegenhouden, kan zorgen dat je menstruatie langer uitgesteld blijft, maar kan er ook voor zorgen dat het wil doorbreken en je daarom bruin verliest en dat het pas doorkomt zodra je ermee stopt.

Hoe dan ook hoop ik dat het geen aankomende menstruatie is, maar bij mij was het helaas wel zo. My fingers are crossed...

EDIT:

Zie dat je al ongesteld bent geworden, wat onwijs ****, maar lees ook dat het weg is. Bij mij was de menstruatie na een dag alweer weg, zo bizar!

De arts zegt dat dit komt, doordat je lichaam na een punctie van slag is, maar inderdaad: bespreek het met je arts.

Wat is femoneem overigens???? Zag je dat schrijven, waar dient het voor :).

16. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de snelle reacties.

Ik ga morgenvroeg weer het ziekenhuis bellen en als ik geen duidelijk antwoord krijg vraag ik wel om de dienstdoende gyn.
    Ik weet echt niet meer wat ik moet denken. Ik durf in elk geval niet met de femodeen te beginnen zolang er nog een kans(je) bestaat dat ik zwanger kan zijn.

Ik was echt vergeten hoe verschrikkelijk de onzekerheid is, afgelopen nacht weinig geslapen omdat ik dacht dat het mislukt was (daar lag ik van te balen), nu vraag ik me toch af of niet heel misschien toch........

Marnat, nog bedankt voor je lieve woorden, in mijn stress heb ik het niet meteen gezien, sorry daarvoor.

Babii, femodeen is een soort anticonceptiepil waar de icsi-behandeling mee begint. Op de 17e dag van de femodeen begin je met spuiten.

Als ik er nuchter over nadenk dan denk ik niet dat ik zwanger ben. Ik heb gisteren getest en de test was negatief. Dat betekent dat er geen HcG in mijn urine aanwezig is en dat er dus geen zwangerschap is. Zelfs al zou dit een vergissing van de natuur zijn en zou ik een ongi hebben gehad terwijl ik wel zwanger zou zijn - dan zou er HcG in mijn urine hebben gezeten - en die was er dus niet.
    (ik probeer mezelf nu te overtuigen)
    Ik ga er maar van uit dat het zo is gegaan zoals babii zegt. Dat lijkt me het meest logisch.

pfffff, stress is slecht, zeggen ze. Nou, probeer nu maar eens geen stress te hebben :(

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Pfff jeetje Nic... wat lees ik nu?!?! Is je ongi ineens weg?!
    Ik vind het heel bizar! Ik snap dat je nog niet met de femodeen wil starten. Ik zou ook eerst zekerheid willen. En een testje zou misschien toch iets te snel kunnen zijn, want je zit nu toch op 2 weken na punctie? De 31ste was jouw punctie toch?
    Dan was gister op het randje.
    Persoonlijk denk ik dat het toch een menstruatie is/was, maar ik sluit een zwangerschap of innesteling niet uit. Een vriendin van mij dacht ook dat ze ongesteld was geworden, maar het duurde maar een dag en was toch best heftig. Nu heeft ze een gezonde dochter van 2. Ik zeg niet dat het voor jou ook zo gaat, maar het kan dus wel.

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik zou ook niet met de Femodeen starten, zolang je de zekerheid niet hebt. In dit geval is er toen op HcG geprikt bij me en ook een inwendige echo gemaakt. Daar zou sowieso niet veel op te zijn zijn, maar een ring zou er wel moeten zijn.

Hoe dan ook, duim ik wel voor je door! Ik kende femodeen trouwens niet ik gebruik de microgynon weer.

Nogmaals, ik duim voor je door meis!

19. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    update: ik ben dus definitief zeker niet zwanger. Het was een ongi die niet doorzette, waarschijnlijk door de utrogestan.

Vanavond neem ik de eerste femodeen weer.

De emotionele achtbaan vind ik het meest slopend aan de hele icsi. Ik heb de hele behandeling een slecht voorgevoel gehad, dus ik dacht dat ik echt wel goed voorbereid was op een negatieve uitkomst; niet dus.

Vooral door de laatste 2 dagen (de wel-niet-wel-niet-zwanger-momenten) hebben nu even hun nasleep.

20. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Nic: is ook echt het allermoeilijkste, vond ik ook. Zeker als je er ook nog 2 hebt rondlopen!! Hopelijk lukt net als bij mij de 2e poging!!
    Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina