Tips voor intake Dusseldorf?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wilma24, 27 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ons aangemeld voor een intake in Dusselsorf. Zie handtekening voor wat er allemaal aan vooraf is gegaan ;)

Zijn er mensen met tips? Heeft het bijvoorbeeld zin om te bellen zodat je sneller aan de beurt bent? Moeten we bepaalde dingen meteen meenemen? Of vooral niet melden? Ben benieuw.

Zijn de adviezen in Dusseldorf erg anders dan die jullie van je arts in Nederland hebben gehad?

Wij mogen voor een 4e poging gaan in Nederland. Nu dan wel ICSI. Ik ben toch benieuwd wat Dusseldorf ons zou kunnen bieden. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

2. Hehe, eindelijk ;)

Tussendoor bellen kan zeker zin hebben. Soms valt er iemand uit en is er een plekje vrij, dan kan het best zijn dat je eerder terecht kunt. Bij de intake moet je je dossier bij de hand hebben, dus even opvragen bij je oude ziekenhuis. Eigenlijk kan hij vanuit je dossier al een hoop bepalen..

Voor ons was DD echt een verademing. Eindelijk eerlijke artsen en échte hulp!

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Sta er niet raar van te kijken als de arts van je intake, tijdens de intake even een IUI behandeling doet in het kamertje naast zijn kantoor (bij iemand anders), haha. Dit hadden wij bij onze intake in Dusseldorf.

4. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D Ik moest echt lachen om jouw reactie :D
    In Dusseldorf denken ze er ook zo over geloof ik. Ik had al een mail van de arts en daarna nog een mail dat ze me woensdag of donderdag gaan bellen voor een afspraak. Maandag dus maar snel toestemming regelen bij de verzekering en dossier opvragen.

Deel Deze Pagina