Ben ik weer.. ik heb weer iets aparts!

Discussion in 'Zwangerschap' started by MamaVanGilani, Nov 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Vanochtend dachten ze nog dat ik gebroken vruchtwater had, dit was het gelukkig niet maar heb wel veeel te harde buiken! Dus moet rust houden.. Maar nu ging ik net naar het toilet en moest plassen en hier zaten bruine brokstukken/slierten bij.. best wel dik!
    Ik heb er een foto van, weet alleen niet of het of het hier wel kan plaatsen.. Het is niks engs maar toch..

Herkent iemand dit? Wil eventueel de foto wel mailen..

Het gaat wel heel lekker hier allemaal..

2. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

Blaasontsteking? hmm, hoef geen foto te zien hoor ;), maar misschien even aan de huisarts/vk laten zien?

succes!

3. MamaVanGilani

Ik heb geen blaasontsteking, toevallig vorge week op getest omdat ik stekende pijn heb als ik loop! ( jaja, ook dat nog haha ).

4. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil het wel zien! weet je uit welke uitgang het kwam?

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    zet anders de foto in een album... dan kunnen mensen zelf kijken of ze het durven/willen zien.....

idd even testen uit welke ingang... onee uitgang is het nu.. kwam...
    (ob-tje even erin)

6. MamaVanGilani

Ik zal hem jullie even mailen
    was met het plassen

7. MamaVanGilani

Krijg m niet gemaild weet niet hoe ik m moet uploaden, plaats m even in mn album.

8. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ik zou als ik jou was gewoon de VK bellen en haar om advies vragen.

9. MamaVanGilani

Hij staat in t album.

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Kan niet in je album kijken maar misschien toch even de vk bellen?

11. MamaVanGilani

o wacht dan heb ik het verkeerd gepubliceerd, zal het ff openbaar maken

12. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ik kan hem ook nog niet zien. Maar zou zowiezo wel bellen hoor Heei trouwens heeft je vk inwendig onderzocht? Gaat kan het van komen.

13. MamaVanGilani

Moest alleen hard blazen en ze heeft even gevoeld.. ik bel ze gewoon even weet het ook niet..

14. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Kijk als zij met haar vinger in Jou schede is geweest kan het een beetje gaan bloeden dat komt er niet meteen uit maar kan enkele uren/dagen duren dan is het nl bruin bloed dat vaak in een klodder naar buiten komt. Maar bel maar ff voor de zekerheid.

15. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

Feb 11, 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook niets, maar zou voor de zekerheid even bellen.

16. happymama

happymama Niet meer actief

heb de foto niet gezien maar is t je slijmprop niet ?? toch maar de vk ff bellen hoor

17. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Zal inderdaad ook even bellen als ik jou was. Klinkt inderdaad als je slijmprop.

18. MamaVanGilani

Ben ik weer.. ik ben geen bloed verloren hoor:) Maar heb mn vk gebeld en ze is meteen gekomen, ze denkt inderdaad stukjes slijmprop. Ik krijg deze week nog een echo en moet me rustig houden, ook nog steeds ivm mijn harde buiken. Ik krijg extra controle en als ze het niet vertrouwd laat ze me meteen opnemen in het ziekenhuis. ( vroeggeboorte zit bij ons in de fam. mijn zus is geboren met 26 weken, mijn moeder haar water brak al met 20 weken! ).

Ik weet allemaal niet meer zo goed wat ik moet denken, gister dacht ik dat mn vruchwater was gebroken ( ineens mn onderbroek zeiknat, hoefde er niets voor te doen! ). Vind het allemaal zo vreemd.. Wat als het dalijk wel vruchwater was? Ze heeft er alleen aan geroken, maar niet getest!! Ik denk dat ik dalijk nog een keertje bel, ze heeft me gezegt dat ik haar ten alle tijden moet bellen. Maar een geluk, met het verliezen van stukjes slijmprop wil nog niet zeggen dat de bevalling gaat beginnen, kan nog lang duren! Ik hoop t. Maar die harde buik zit mn vk ook niet lekker.. en daar zit ik dan.. thuis.

19. noensje

noensje Bekend lid

Jul 25, 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    hey mama van gilani,

Houd je rustig en aan die bel trekken je ken beter voor niks 10x bellen als 1x te weinig die wel nodig was zeg maar en ik snap je wel als er vroeggeboortes voorkomen, sterkte meid!!!

20. Escal

Escal Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    3,441
    0
    0
    limburg
    succes meid, goed dat je blijft bellen!! beter 10 keer teveel dan 1 keer te weinig inderdaad.
    duim voor je dat de beeb nog lekker warm bij jou blijft tot minimaal 37 weken

Share This Page