Na 18 maanden en 2 miskramen gaan we de medische molen in als het deze ronde niet raak is. Moet eerlijk zeggen dat we er best tegenop zien. Mijn vraag is of jullie weten wat ons een beetje te wachten staat onderzoeken ed, ik heb hier eigenlijk nooit bij stil gestaan dus weet er helemaal niks vanaf. alvast bedankt Liefs Noesje
Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Ieder mens is natuurlijk anders dus ieder onderzoek ook. Maar probeer er niet te veel tegenop te zien. Je krijgt veel uitleg, bloedonderzoeken, inwendige echo's maar vaak kunnen ze toch meer dan je van te voren verwacht. Natuurlijk weet ik niet wat jullie te wachten staat maar ik wens jullie heel veel sterkte!
lijkt mij dat als je al 2 mk's hebt gehad ze eerst nu gaan kijken wat de reden daarvan geweest zou kunnen zijn (chromosoomonderzoek e.d.) want tja jullie zijn dus beide wel vruchtbaar 2x bevrucht in 18 rondes lijkt mij heel netjes en "normaal".. dus tja tis logisch dat je er tegenop ziet, maar mede doordat je dus wel al 2x bevrucht-zwanger bent geweest moet dat toch wel weer een "mooie wetenschap" zijn dat het daar dus niet aan ligt in tegenstelling tot veel andere vrouwen hier op het forum... succes in ieder geval meid...
Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet! Ik hoop dat je een fijne gyn treft en je snel duidelijkheid krijgt! Wat ze precies aan onderzoeken gaan doen, dat weet ik niet, maar ik ga voor je duimen! Groetjes Jelske
Ik heb net ff gebeld naar de ha en gevraagd hoe of wat. Volgens hem gaan ze eerst kijken of het misschien aan mijn baarmoederwand ligt dat daar misschien een afwijking in zit en dat daarom het vruchtje niet blijft hangen zeg maar. En daarna ga ze naar onze vruchtbaarheid kijken omdat er wel een kans inzit dat mike zijn zwemmers niet helemaal goed zijn, dit kan ondanks ik 2x bevrucht ben geweest. we zullen wel zien hoe het allemaal gaat lopen.