brokkenpiloot!

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by miekie82, Jan 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Pfff..net weer terug van de HApost, met een geplakte mondhoek!
    Meneer struikelde over zijn voeten, paf tegen de hoek van de tafel!

Tijn heeft dus gewoon altijd wat! Wordt er beetje moedeloos van en vraag me ook af wat de toekomst allemaal voor ongelukken gaat brengen, houd me hart vast!
    Hij struikeld letterlijk over zijn eigen voetjes!

2 maanden geleden nog, klimmen en hoppa met zijn hoofd door een raam heen!
    Afgelopen week in een vakantiehuisje, bij thuiskomst even de schade bekeken: 5 blauwe plekken op zijn benen, een kras op zijn neus, een rode plek op zijn slaap, en een wondje p zijn enkel.
    En we waren maar 5 dagen weg!

Wie herkent dit? heeft er ook zo een bengel? Brokkenpiloot?
    Vraag me soms echt af waar het heen gaat, dat ventje is 19 maandjes en heeft nu al 2 littekens in zijn gezicht(wel hele mini's maar toch!)

Pff..nu maar hopen dat hij een mooi engeltje op zijn schouders heeft, die hem beschermt tegen ernstige ongelokken!
    kus miek

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja, Justin heeft wel zo'n periode gehad ja.. toen dachten wij ook van 'sjeemig' hoe moet dit toch verder.. En nu bijna nooit meer wat. *klopt zich ff af*

3. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    phoe zeg

youame heeft dat alleen als ze moe is

vraagje he zijn zijn schoenen niet te klein daar gaan ze ook vaak van vallen struikelen enz mijn nichtje had dat namelijk ook die zat ook altijd onder de blauwe plekker krassen overal enz
    totdat me zus erachter kwam dat der schoenen te klein waren
    ik zeg maar iets hoor

wens je heel veel sterkte meis
    mijn hart zit al in mijn keel als youame een keer valt

4. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Nee kan niet aan zijn schoenen liggen, hij struikelt ook op zijn blote voeten, en loopt overal met zijn gezichtje tegen aan. Dachtenw e zelf eerst ook hoor, maar ook met nieuwe schoenen struikeld hij!Mijn man en ik zeggen wel eens lachend tegen elkaar:
    "Tis ook wel een lompe boer ook he!"

Ik had vroeger ook niet echt een goede grove motoriek, en Tijn nu dus ook niet!
    Laten we hopen dat het snel beter gaat en hij zelf snel een beetje door gaat krijgen dat hij voorzichtiger moet doen!

kus miek

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Mijn dochter liep ook overal tegenaan, maar had mooi een bril nodig. Zou er eens naar laten kijken maar het hoeft natuurlijk niet.

6. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ah ok nee dan ligt het idd niet aan z'n schoenen
    haha hoop dat het snel beter gaat meis

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    yep hier ook eentje die vaak over zijn eigen voeten valt ;)
    Maakt niet uit of ie schoentjes of slofjes of dat ie op blote voeten loopt.
    Elke dag pleurt ie wel eens over zijn voetjes.
    Tot nu toe nog niks ernstigs kwa verwoningen opgelopen ( ff afkloppen )gelukkig. maar het doet hem natuurlijk wel zeer elke keer als ie valt :(

8. monique75

monique75 Actief lid

May 4, 2007
    407
    1
    0
    Volgens mij is het een jongenskwaal. Mijn dochter had nooit wat, ja de gewone geschaafde knieen en af en toe een blauwe plek.
    Mijn zoontje heeft een poos gehad dat tie altijd wel ergens een pleister had. Arm breken, snijwondje boven zijn oog, overal blauwe plekken dat ik wel eens dacht dat mensen dachten dat ik hem zou slaan....., niet gewoon geschaafde knieen maar zo erg dat er geen pleister oppast ern er dan verband omheen moet.

Mijn vriendin heeft een dochter, niets aan de hand en met haar zoontje zit ze ook regelmatig bij de dokter, ha-post en het ziekenhuis !

Jongens zijn af en toe lomp en onhandiger. Hoeveel gevulde bekers Christiaan wel niet om heeft gegooid......

Succes ermee hoor en het zal toch wel eens overgaan ?

Groetjes Mo

9. kikker28

kikker28 Actief lid

Oct 10, 2007
    302
    0
    0
    Hoi, hier een 3 jarige dochter die overal struikelt of tegenaan loopt, (hele blauwe plekken op de benen)ze lijkt gewoon niet op te letten :(
    Dus niet alleen een jongenskwaal, helaas dus niets aan te doen, en hopen dat het over gaat 8)

Share This Page