Hoeveel en wat eet jij tijdens je zwangerschap?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Cabb, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Jeetje zeg, sommige vrouwen hier moeten echt eens wat meer gaan eten. 7 boterhammen wordt aanbevolen, niet een crackertje en een yoghurtje met wat muesli.
    Honger lijden zou ik :/

2. Melissa86

Melissa86 Lid

2 apr 2014
    50
    0
    0
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal eten.. Vorrdat ik zwanger raakte was ik al erg geïnteresseerd in voeding, maar merk dat nu ik zwanger ben je er weinig over kan vinden. Nja, wel wat je allemaal NIET mag!
    Ik ben nu 26 weken zwanger en zo'n 3,5-4kg aangekomen, startgewicht was 59kg.

Ik eet:
    - 's ochtends: Havermout+griekse yoghurt+fruit erin
    - tussendoor: mueslireep
    - Lunch: 2 á 3 bruine boterhammen met wat dan ook (kaas, appelstroop) + 1 kop heldere soep
    - tussendoor nog een stuk fruit.
    - Avondeten normaal, wel alles vers gemaakt. Van de pasta-saus tot het deeg van de evt pizza.
    - 's avonds ook nog een snoepje of koekje. (pure chocolade >70%)
    Qua drinken drink ik veel spa rood/blauw, (witte) thee. En in het weekend vast wel een keer gewone cola haha..

3. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als ik echt honger heb, neem ik wel een boterham of yoghurt of fruit o.i.d. extra, maar ik heb eigenlijk niet echt honger. 7 boterhammen vind ik echt bizar veel en lijkt me ook niet echt 'nodig'. Zou het ook raar vinden om meer te gaan eten omdat het 'moet', terwijl mijn lichaam het niet aangeeft.

Deel Deze Pagina