Wat heb jij gedroomd vannacht?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sharon20, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi Dames,

mss een stom topic maar vind het wel eens interessant om te weten wat jullie allemaal dromen...

ik droom iedere nacht en onthoud ze meestal wel.

Vannacht weer een interessante droom gehad :S

Mijn pa had een ander :D dus in mijn droom zag ik hem hand in hand over straat wandelen met een jonge mokkel :D ik naar buiten en gezegd: Wat betekend dit papa? zegt die vrouw: Papa??? heb jij een kind, en ik zeg:"Jah 4... en toen werd ik wakker :D

niet zo boeiend maar vond het wel vreemd om zo over mijn papa te dromen...

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Je kan heel apart dromen tijdens de zwangerschap heb ik al gehoord.

Ik droomde dit een paar dagen terug: ik was aan het bevallen (voelde er niks van) en toen zat het kind in ene keer rechtop in het bed. Had al heel veel krullen en het was meer een peuter dan een baby. Toen spoot letterlijk de borstvoeding een paar meter naar voren met liters tegelijk.

Stom he? Dat je zoiets droomt? Maarja, ik ben wel veel aan het nadenken over borstvoeding ed. Misschien dat het daardoor komt. En kort daarvoor had ik tegen mijn schoonmoeder gezegd dat ik dacht dat ons kindje wel eens krullen kon hebben. Ik heb best veel slag in mijn haar en mijn vriend heeft dat ook wel iets. En krullen zitten ook heel veel in de familie van mijn vriend.
    Misschien daarom?

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hihi leuk hoor, krulletjes. Jamie heeft achteraan ook wat krulletjes (ik heb beetje slag in mijn haar, mijn vriend is zo stijl als een plank) erg schattig!

ja gek hoor die dromen! kan idd best eens aan de zwangerschap liggen (nu je het zegt:)) ben benieuwd voor vannacht dan hihi :D

4. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Dat we gingen zwemmen. Ik met mijn partner.
    In dat zwembad beviel ik, van een gekleurd kindje.

(ik heb niets tegen gekleurde/buitenlanders, maar mijn vriend en ik zijn beiden blank)

5. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Dat ik de grijze bak buiten moest zetten, maar dat ik dat was vergeten.....;)

6. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik droom nooit haha

nou ja iedereen zegt dat je wel degelijk droomt, maar heb het nog NOOIT na kunnen vertellen

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Dat een vriendin van mijn beste vriendin bevallen was. :D
    (ze is nu rond de 37 weken)

En dat ik haar kindje vasthield. :)

Ik ken het mens niet eens goed. :D
    Maar was wel leuk. :)

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    uhmmm over sex ihihihihi ja je vraagt het en het toeval was dat ik vannacht heb gedroomd ihih

9. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Dat Nick (die zanger) mijn biologische vader was en Simon (die andere) mijn stiefvader. Best knap aangezien ik veel ouder ben dan die 2.

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Nou dit lijkt me eerder een nachtmerrie dan een droom...en niet omdat het kindje gekleurd is hoor, absoluut niet.
    Maar wel omdat je dan wat aan je vriend hebt uit te leggen :D

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    dat de afrekening van de verwarming van afglopen jaar gewoon fout berekend was en dat we niks hoefde te betalen..

Viel toch tegen vanmorgen.. :(

12. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hihi wat een grappige dromen! en soms zo "onnuttig" net als over die grijze bak buiten zetten :D hoe kom je der op ?:D

13. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Nou ik heb weer gedroomd vannacht hoor. beetje rare :D komtie:

ik ging naar school met een wielrennersfiets (1 uur fietsen blijkbaar) en mijn vriend moest pas 1uur later vertrekken... dus op school dacht ik, laten we samen terug fietsen ik wacht gewoon 1 uurtje op hem!:) en op een of andere manier schakelde de droom helemaal om en stond ik ineens met een marokaanse of turkse jongen (weet niet precies welke) in een slaapkamer... toen moesten we slapen maar die jongen mocht geen seks voor het huwelijk ofzo en hij probeerde maar, maar zijn moeder (met hoofddoek) stond op de overloop, en iedere x stak ze der kop om de deur om te zeggen: handen boven de lakens :D en toen werd ik wakker!! gelukkig :D Wil niet vreemdgaan! zelfs niet in een droom haha...die jongen heb ik niet goed kunnen bekijken op een of andere manier... ik veronderstel dat het een buitenlandse jongen was aangezien zijn moeder een hoofddoek droeg :D blij dat ik wakker werd naast mijn ventje :)

Deel Deze Pagina