Hello Iedere keer als ik dat liedje hoor, hoor ik daar een bekende sample in die ik maar niet kan plaatsen. Ik word er zot van. Ik heb al liggen surfen, maar ik vind het gewoon niet. Weet iemand dit? Dank je!
Aan het begin van het liedje? Vind het net het liedje van Kabouter Plop, hihi. Of bedoel je een ander stukje?
Hij doet mij in ieder geval denken aan die van Michael Jackson. Maar dat komt meer door het mamase mamasa mama nog wat edit: die heet mamakusa
Hey Ik bedoel inderdaad in het begin. En het instrumentale stukje op 3/4 ongeveer... en op het einde. Groetjes
Nik Kershaw uit de jaren '80, ik heb vorige week ook zo lopen piekeren.... the riddle heet het papedadeadeadiedade wrong and right...
Het begin zat ik idd ook al over na te denken, idd et kabouter plop, maar een leuk liedje mamase, maar het blijft wel in je hoofd zitten... M'n zoon is er helemaal gek op.
Ow die 3 blonde nederlandse meiden die op de bongos speelden met zon nummer.. afrikaans nummer ofzo.. Was ook maar heel eventjes een hit nu hoor je er nooit meer wat van.. Geen idee meer hoe ze heetten..
Ik vroeg me dit ook al de hele tijd af!!! Dank je wel meiden en ik vind het wel een supertof nummer en de kindjes van mijn klasje (groep 3 en 4) OOK!!