Wie kan mij verder helpen> Ik ben opzoek naar een draagzak voor een baby vanaf de geboorte. Ik ga geen uren wandelen g maar voor een snelle boodschap etc. Hij moet helemaal zwart zijn zodat mn man hem ook om doet Een draagdoek vind ik te onhandig dus het moet echt een zak zijn.
Maar waarom wil je een rekbare? Echt nog nooit van gehoord. En zwart... Anyway. Je ziu voor een storchenwiege kunnen kijken, die kan vanaf geboorte. Een maruspi ook dacht ik. Een tula met insert Dit zijn geen rekbare. Maar ergonomische dragers.
Een rekbare draagzak bestaat volgens mij niet hoor.. En tula heeft een hele mooie mannelijke draagzak, tula brave, met legerprint. Volgens mij heeft elk merk wel een zwarte draagzak, maar het is heel persoonlijk welke het fijnste zit. Je kan altijd proberen bij winkels waar draagzakken verkocht worden.
Rekbare draagzak bestaat inderdaad niet Je hebt de kodaki Flip of een Fidella die bijv verstelbaar zijn maar ook zakken die niet verstelbaar zijn zoals de bondolino marsupi manduca tula maar hier hangen overal wel een prijskaartje aan, Het goedkoopste is dan denk ik een mucibi, deze is ergonomisch en in het zwart bruin en beige te verkrijgen voor 45 euro. Gezien je niet veel Wil gaan dragen ( althans je man niet) zou ik niet al te veel uit geven maar wel zeker weten voor ergonomisch gaan
volgens mij is de bondolino er ook in het zwart. Ik heb mijn meisje de eerste maanden er heerlijk in gedragen,
Een rekbare draagzak bestaat inderdaad niet. Een helemaal effen draagzak wel Misschien vind je dit iets? Tula Draagzak Tula Urbanista - Von Va Voom shop Bondolino Draagzak Bondolino poplin Black zwart - Von Va Voom shop Hop tye Draagzak Hoppediz Hop-Tye Kapstadt zwart - Von Va Voom shop Manduca Manduca draagzak kopen? Wij hebben Manduca op voorraad! - Von Va Voom shop
Hier boeit man het gelukkig niet. Die draagt dochters in een tula carrousel Ik had eerst een marsupi en een boba. Maar vind persoonlijk de tula fijner.
Ik ben blij met de Storchenwiege. Niet in zwart te verkrijgen, maar wel in neutrale effen kleuren (ik wilde zelf ook niet een bont gekleurde draagzak).
Ik heb een storchenwiege draagzak gekocht. Heb het nog niet met een echte baby geprobeerd maar met een pop en het was zo om. Zelfs m'n had had hem zo door. Ik heb hem 2e hands voor 50 euro gekocht dus ook niet heel duur. Ik heb zelf een zandkleurige maar er zijn veel effe neutrale kleuren te krijgen en zie ze regelmatig op mp voorbij komen. Zwart weet ik alleen niet zeker maar als dat het enige is zou je hem misschien ook zelf veilig kunnen verven met textiel verf. Zelf geen ervaring mee maar genoeg andere vast wel. Ik zou geen draagzak met insert kopen die zijn dan toch minder ergonomisch en minder makkelijk/ snel.