ingevroren melk.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door sneakers, 14 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneakers

sneakers Actief lid

5 okt 2015
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond.

Ik moet nog bevallen maar zie weer helemaal uit naar voeden!
    Ik heb mijn zoontje 6 maanden volledig gevoed alleen met 5 maanden ong vond hij de melk uit vriezer niet meer lekker. Hij wilde het niet drinken.
    Ik was ook aardig op ondergewicht geraakt ben al tenger dus vroeg me af of dat hier door kon komen.. dat het in vriezer nog minder voedzaam was. K kolf de nacht en ochtend extra veel door om dan mee te geven als ik ging werken. Maar nu wil ik toch langer gaan voeden en ga veel meer op mijzelf letten en ben nu ook al zwaarder dan vorige zwangerschap dus zie het positief in. Maar heeft iemand een tip als dit weer gaat gebeuren? Dat de baby het niet meer uit vriezer wilt? En ik mijzelf niet hoef te vermageren? Hoor het graag.

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik heb begrepen dat de melk wat verandert van smaak als het in de vriezer heeft gezeten en dat sommige babys daar dan wat moeite mee kunnen hebben, dus ik denk dat dat aan de orde was. Volgens mij wel ergens wel een tip gelezen, iets met koken van de melk, maar hoe en wat weet ik niet precies, ik vermoed voor het invriezen zodat je wat met de eiwitten doet. Gaat dan wel wat van de voedingswaarde verloren natuurlijk, maar als je de meeste voedingen wel aan de borst geeft, is dat geen punt natuurlijk.

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Lastig; mijn dochtertje weigerde sowieso een flesje. Maar uit een bekertje kon ze op een gegeven moment wel gekolfde melk drinken. Maar uit de vriezer wou ze echt niet. De smaak veranderd ook echt. Geen idee waarom dat bij je zoontje rond de 5 maanden veranderde? Misschien heeft iemand anders goede tips voor je. Succes!

Deel Deze Pagina