Misschien een beetje last van tanden? Ik heb er nooit een probleem van gemaakt als ze een keer wat minder wilde eten 's middags. Maar ik heb nooit ter vervanging een fles opvolgmelk gegeven. Wel kregen ze 100 ml gewone melk, maar die zouden ze sowieso krijgen naast de boterham.
Hier ook nog nooit een probleem van gemaakt als ze niet of niet veel wil eten, maar ook nooit iets anders ter vervanging gegeven. Kan hier nog steeds per dag verschillen hoeveel ze eet... Ene dag eet ze 's morgens en 's middags een halve boterham en de volgende dag 's morgens en 's middags 2 boterhammen of zo! Als ze maar een paar hapjes eet krijgt ze daarna gewoon nog de melk aangeboden en verder niets. Weet ook wel dat mijn dochter zelf heel goed kan aangeven wat ze wel en niet wil... Ook als er hier tanden/ kiezen doorkomen wordt er slechter gegeten, dan geef ik ook soms meteen een fles of bord pap.
Ik maak er ook geen probleem van hoor, maar het ging zo goed, vandaar. Ik denk idd dat hij last van zijn kiezen heeft, hij heeft bobbels in de mond. Hij kreeg na zijn boterham sowieso een flesje opvolgmelk, alleen gaf ik 90 of 120cc en toen hij niet wilde eten gaf ik hem 150cc. Vanmiddag heeft hij gewoon 120cc gehad met een paar hapjes brood.