Jesse spuugt eigenlijk zelden of nooit na zijn eten. Vanavond echter wel weer, een klein uurtje na zijn potje olvarit. Opeens realiseerde ik me dat hij afgelopen week ook al een keertje gespuugd had, en ook al na het eten uit een potje. Normaliter eet hij gewoon met ons mee, wat ik dus zelf kook. Nu ik het eens goed bedenk, spuugt hij eigenlijk alleen maar na een voeding uit een potje. Jullie ook wel eens opgevallen?
Amy krijgt olvarit a la carte en van 1 soort spuugt ze ook wel eens een beetje. Ze krijgt weinig tot geen eigen gemaakt eten omdat wij zelf dingen eten die zij nog echt niet mag. Wat ze wel heel erg deed is spugen als ze daarna roosvicee dronk. En dan zat er niet eens veel roosvicee in. Dus mevrouw krijgt alleen nog maar water haha. Of melk natuurlijk.
esmee grilt van die potjes. tijdje terug een keer gegeven (had ze gekregen anders had ik het dr nooit gegeven) die kwat het na 1 hap zo weer uit.
Toen we laatst een paar dagen op vakantie waren kookte ik ook niet zelf, maar gaf toen potjes. Jesse vindt het wel lekker, maar toch spuugt hij ervan. Misschien zit er conserveringsmiddel in, wat je zelf niet gebruikt?
Hier ook, leek wel een golfslagbad aan potje wat er na een half uur weer uit kwam. Was ook bonbebe. Hadden we ook gekregen, maar koop die zooi dus zeker niet.